آفتاب

امام جمعه موقت تهران: مکتب ملت ایران، مکتبی انقلابی و ولایی است

امام جمعه موقت تهران: مکتب ملت ایران، مکتبی انقلابی و ولایی است

مراغه - ایرنا - امام جمعه موقت تهران و استاد حوزه های علمیه کشور با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ اسلامی و انقلابی در جامعه گفت: مکتب ملت ایران، مکتبی انقلابی و ولایی بوده و باید در این راستا حرکت شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله کاظم صدیقی یکشنبه شب در همایش بصیرت انقلابی در آستان امامزاده سید محمد (ع) مراغه افزود: مکتب انقلابی به ما درس مبارزه با استکبار و طاغوت را آموخت و آن را در جامعه نهادینه کرد.
وی ادامه داد: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید انقلابی بوده و در برابر استکبار ایستاد و این امر مایه پیروزی در برابر دشمن خواهد بود.
آیت الله صدیقی اضافه کرد: مکتب انقلابی به ما آموخت که در برابر طاغوت و ظلم مبارزه کنیم و این مکتب را امام راحل و رهبر انقلاب در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) هدایت و رهبری می کنند.
وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و اتحاد بین آحاد ملت گفت: جامعه باید محور داشته باشد و این محور درعصر حاضر رهبری ولایت فقیه است.
وی با بیان اینکه 'همه ما عاشق خدمت هستیم و نه قدرت' افزود: آحاد ملت باید با روحیه انقلابی در صحنه حضور داشته باشند تا جامعه دچار فساد نشود و این امر فقط با نهادینه شدن فرهنگ انقلاب اسلامی و ولایتمداری تقویت می شود.
وی با اشاره به هجمه های فرهنگی نظام سلطه علیه جامعه اسلامی ادامه داد: هوشیاری و بهره گیری از مکتب و تفکر انقلابی و اسلامی در برابر جبهه ضدفرهنگی دشمن که با ابزار فساد انگیزی و ترویج شهوت و بی بند و باری به میدان آمده؛ بیش از پیش ضروری است.
استاد حوزه های علمیه کشور با اشاره به جایگاه والای علما و روحانیت در بین امت اسلامی گفت: امام راحل به عنوان عالم و فقیه بزرگ جهان اسلام در عصر حاضر با تکیه بر مکتب انقلابی پنجه در پنجه آمریکا و نظام سلطه انداخت و با ایستادگی در برابر این هجمه ها، انقلاب اسلامی را به ثمر رسانید.
آیت الله صدیقی افزود: اکنون نیز شعار معروف امام خمینی (ره) با عنوان ' ما ایستاده ایم و پیروزیم' در قالب وعده ای الهی گونه به حقیقت پیوسته است.
وی ادامه داد: ایشان بقا و بالندگی انقلاب اسلامی را وعده داده بودند و این وعده بزرگ به دلیل اعتقاد و ایمان راسخ ملت بزرگ ایران محقق شده است.
وی اضافه کرد: مردم بزرگ ایران اسلامی در طول 38 سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشان دادند که با همان روحیه انقلابی در مسیر انقلاب گام بر می دارند و نمونه بارز این امر شهدای مدافع حرمی است که در راه اسلام و آرمان های انقلابی جان خویش را فدا کرده و خونشان را نثار درخت اسلام می کنند.
آیت الله صدیقی به دعوت سپاه ناحیه مراغه در این مراسم سخنرانی شرکت کرده بود.
شهرستان مراغه با 250 هزر نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی** انتشار دهنده:محمد رستگار
7487/3077/6183
کد N1627084

وبگردی