آفتاب
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خبر داد:

افتتاح 6 مرکز درمانی فیزیوتراپی ورزشی همزمان با دهه فجر در سراسرکشور

افتتاح 6 مرکز درمانی فیزیوتراپی ورزشی همزمان با دهه فجر در سراسرکشور

زاهدان - ایرنا - رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: بهره برداری از 6 مرکز درمانی فیزیوتراپی همزمان با ایام الله دهه فجر در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و شمالی، بندرعباس، کرمانشاه و ایلام آغاز شده است.

غلامرضا نوروزی روز یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح نخستین مرکز درمانی فیزیوتراپی ورزشی سیستان و بلوچستان در زاهدان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 31 هیات پزشکی ورزشی فعال در استان های کشور وجود دارد.
وی افزود: این فدراسیون همواره سعی و تلاش خود را در حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران کشور بکار گرفته تا ورزشکاران در همه صحنه ها خوش بدرخشند.
وی ادامه داد: با توجه به این رسالت، این فدراسیون بنا دارد استان های کشور به ویژه استانهای محروم به امکانات و تجهیزات درمانی فیزیوتراپی مجهز شوند.
وی تصریح کرد: هم اینک در 15 استان کشور مرکز درمانی فیزیوتراپی وجود دارد و از میان بقیه استان های نیازمند به این مراکز اولویت با استان های کمتر برخوردار و محروم است.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد: با توجه به هزینه های بالای درمانی برای ورزشکاران مصدوم، گسترش مراکز درمانی فیزیوتراپی گام ارزنده در رفع مشکلات فعالان این حوزه است.
وی ادامه داد: تمام تلاش بر این است تا خدمات پزشکی ورزشی را به سراسر کشور اعم از شهرها، بخش ها و روستاها بکشانیم تا استان های کشور نیازی به تهران نداشته باشند و به صورت خودکفا عمل کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به فعالیت سازماندهی شده افزون بر 40 هزار ورزشکار در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی راه اندازی این مرکز فیزیوتراپی از ضرورت های استان محسوب می شد.
حسین ثوری افزود: این مجموعه در گستره 300 متر مربع در 2 طبقه با تجهیزات و امکانات مختلف نظیر فیزیوتراپی، کار با دستگاه ورزشی و غیره به همراه پزشک آماده ارائه خدمات به ورزشکاران مصدوم استان است.
وی تصریح کرد: برای ساخت و تجهیز این مجموعه هفت میلیارد و 500 میلیون ریال توسط اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و فدراسیون پزشکی ورزشی کشور هزینه شده است.
به گزارش ایرنا نخستین مرکز درمانی فیزیوتراپی ورزشی سیستان و بلوچستان امروز /یکشنبه/ همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر با حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور و مدیر کل ورزش و جوانان و برخی روسای هیات های ورزشی استان در زاهدان به بهره برداری رسید.
7316**3042**6081 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
کد N1626584

وبگردی