آفتاب

سردار غیب‌پرور:لازم نیست عده‌ای برای ویزای آمریکا احساساتی شوند/اف و نفرین بر لبخندزنندگان به آمریکا

سردار غیب‌پرور:لازم نیست عده‌ای برای ویزای آمریکا احساساتی شوند/اف و نفرین بر لبخندزنندگان به آمریکا

ایسنا نوشت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با آن جنایاتی که در دوران جنگ تحمیلی رخ داد، آیا ما امروز حق داریم به امریکا لبخند بزنیم؟ اف و نفرین بر کسانی که این اقدامات امریکا را دیده‌اند و حالا به او لبخند می‌زنند.

سردارغلامحسین غیب‌پرور صبح امروز طی سخنانی در همایش فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در قرن های گذشته هزینه بسیاری انجام شد که مردم بپذیرند که دین خدا، توان حکومت کردن و اداره جامعه را ندارد اما تفکر لیبرالی به خوبی می‌تواند این کار را انجام دهد تا دین در مساجد و کلیساها محدود شود.

وی افزود: در زمان شاه، وضعیت ما به همین شکل بود و در حالی که مردم مسلمان بودند اما اسلام در جامعه اجرا نمی‌شد.

غیب‌پرور رخ دادن انقلاب اسلامی را روی‌آوردن مردم به دین دانست و گفت: انقلاب اسلامی سرمایه اندکی نیست و به همین دلیل دشمن نیز از همان روز اولی که انقلاب رخ داد کوشید با تهدید، تطمیع و تحقیر با ما برخورد کند و وقتی دید که نتیجه ای نمی گیرد جنگ تحمیلی را علیه انقلاب اسلامی به راه انداخت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه ما نباید جنایات دشمن در طول دوران جنگ را از خاطر ببریم، اظهار کرد: با آن جنایاتی که در دوران جنگ تحمیلی رخ داد، آیا ما امروز حق داریم به امریکا لبخند بزنیم؟ اف و نفرین بر کسانی که این اقدامات امریکا را دیده‌اند و حالا به او لبخند می‌زنند.

غیب پرور ادامه داد: امروز برخی یادشان رفته دشمن در آن 8 سال با ما چه کرد، در حالی که هنوز استخوان‌های بچه‌های ما را از مناطق عملیاتی می‌آورند و پیکر برخی از رزمندگان‌مان هنوز هم پیدا نشده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با ایران هرگز ذره‌ای کم نشده است، اظهار کرد: لازم نیست عده‌ای احساساتی شوند که چرا رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا ما را به کشورش راه نمی‌دهد و برای‌مان ویزا صادر نمی‌کند. کجای این کار تعجب دارد؟ کدام یکی از روسای جمهور آمریکا با ایران خوب رفتار کرده‌اند؟ چنین کارهایی اصلاً اهمیت ندارد.

غیب‌ پرور با بیان اینکه ما باید گوشهای‌مان را تیز کنیم و چشمانمان را باز نگه داریم و فریب مال دنیا را نخوریم، اظهار کرد: آینده از آن انقلاب اسلامی است اما ما باید خوب و بد را از هم تشخیص دهیم و درست عمل کنیم. چرا که کشورمان امروز نیازمند اتحاد است و این اتحاد حول محور رهبری به وجود می‌آید و این در حالی است که عده زیادی می‌خواهند به مملکت ما خدشه وارد کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اقتصاد ایران وضعیت مناسبی ندارد، اظهار کرد: ما اقتصاد مریضی داریم؛ رهبری چقدر باید این موضوع را فریاد بزند؟ چرا هیچ کاری صورت نمی‌گیرد و این معضل درست نمی‌شود در حالی که کشورمان مملو از منابع طبیعی است و می‌توان این معضلات را حل کرد. البته حل این معظلات تنها با روحیه بسیجی انجام می‌شود و بسیجی بودن یعنی امید بخشیدن به مردم و گره‌گشایی از کار آنها نه امنیتی بودن و ژست نظامی گرفتن.

وی با بیان اینکه انقلابی‌گری با فرمول‌های خشک دیپلماتیک متفاوت است،‌اظهار کرد: انقلابی‌گری به این معنا است که همه چیز را فرمول‌های خشک دیپلماتیک نبینیم و با انعطاف و روحیه انقلابی و بسیجی کارها را پیش ببریم.

غیب ‌پرور با بیان اینکه جانفشانی آتشنشانان در حادثه پلاسکو جلوه‌ای از روح ایثار و فداکاری بود، گفت: در ماجرای جانفشانی آتشنشانان ساختمان پلاسکو و تشییع پیکر بعد از آن انسجام ملی تقویت شد و این به دلیل روحیه ایثار و فداکاری آنها بود وگرنه چه کسی می‌توانست چنین جمعیتی را به خیابان‌ها بکشاند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان اظهار کرد: ما حق نداریم ذره‌ای از ارزش‌های امام (ره)، رهبری و انقلاب را کنار بگذاریم و از آن کوتاه بیاییم چرا که دشمن نیز به اندازه سر سوزنی از دشمنی‌اش با ما کم نکرده است.

29212

کد N1626410

وبگردی