آفتاب
با حضور ۱۴۰ زوج؛

مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود

مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود

جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور ۱۴۰ زوج فردا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید عباس هاشمی مسئول برگزاری جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به برگزاری بیستمین مراسم ازدواج دانشجویی در این دانشگاه، گفت: این مراسم فردا ۱۸ بهمن ماه محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وی با اشاره به جزئیات این برنامه، خاطر نشان کرد: این مراسم با عنوان «جشن شاخه نبات» برای دانشجویان مزدوج برگزار خواهد شد که طی آن از خانواده‌های آنها برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

مسئول برگزاری جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه این مراسم با حضور رئیس دانشگاه برگزار می شود، اظهار کرد: علاوه بر آن مراسم بدرقه دانشجویان مزدوج به مشهد مقدس با تزئین ۳۰ خودرو نیز برگزار خواهد شد.

به گفته هاشمی در این مراسم دانشجویان مزدوج تا ایستگاه راه آهن بدرقه خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه در این دوره از مراسم جشن ازدواج دانشجویی، ۱۴۰ دانشجو حضور دارند، تاکید کرد: این تعداد زوج دانشجو به مدت ۳ روز به مشهد مقدس به صورت رایگان سفر خواهند کرد.

مسئول برگزاری جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: در مدت اقامت این دانشجویان در مشهد مقدس، جلسات مشاوره‌ باهدف آگاهی بخشی آنها برگزار خواهد شد.

هاشمی با تاکید بر اینکه ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ۲۰ سال گذشته در زمینه ترویج فرهنگ ازدواج دانشجویی اقدام کرده است، گفت: در این راستا تسهیلاتی را چون خوابگاه متاهلین و شغل فراهم کرده است.

به گفته وی در این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی، یک دانشجوی یمنی شاغل به تحصیل در دانشگاه امیرکبیر نیز حضور دارد.

کد N1626182

وبگردی