آفتاب

جان باختن کولبران هشداری برای مسئولان است

جان باختن کولبران هشداری برای مسئولان است

رئیس سازمان مدیریت استان کردستان گفت: مرگ یک کولبر در مرزهای ما هشداری برای ما و همه کسانی است که می‌توانند شغلی آبرومند و مناسب برای کولبران و دیگر اعضای جامعه تامین کنند.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان اظهار داشت: مرگ یک کولبر در مرزهای ما هشداری برای ما و همه کسانی است که می‌توانند شغلی آبرومند و مناسب برای کولبران و دیگر اعضای جامعه تامین کنند.

«بهرام نصراللهی زاده» در جشنی که به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان برگزار شد با اشاره به اینکه امروز آرامش و امنیت مردم ایران مرهون مبارزه و شهادت کسانی است که با اخلاص و آزادگی انقلاب را به پیروزی رساندند، اظهار کرد: همه ما به عنوان کسانی که از سفره انقلاب و ملت ارتزاق می‌کنیم در مقابل مردم و هم وطنانمان مسئولیت داریم و باید برای تامین زندگی و معیشت آبرومندانه و شرافتمندانه برای آنان شب و روز تلاش کنیم.

وی افزود: اگر امروز یک کولبر در مرزهای ما برای تامین معیشت و زندگی خود و خانواده‌اش زیر برف می‌ماند و یخ می‌زند و جان می سپارد این هشداری برای ما و همه کسانی است که می‌توانند شغلی آبرومند و مناسب برای کولبران و دیگر اعضای جامعه تامین کنند اما اگر نسبت به مسئولیت‌مان بی تفاوت باشیم، مطمئناً باید روزی در پیشگاه خداوند پاسخ بدهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان عنوان کرد: دامنه کار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دیگر دستگاه‌های دولتی وسیع است و به همت همه کارکنان دولتی کارهایی باید صورت بگیرد که برآیند آن ارتقای معیشت مردم باشد.

وی گفت: نتیجه و حاصل فعالیت همه کارکنان و مدیران خدمت به توسعه استان کردستان است و اگر کسی بتواند کاری برای مردم انجام دهد و این مسئولیت را بجا نیاورد مقصر است و باید پاسخگو باشد که وجدان عمومی جامعه در مورد وی قضاوت خواهد کرد.

نصراللهی زاده در ادامه سخنان خود تصریح کرد: انتظار کاهش آسیب‌های اجتماعی زمانی معقول است که ما زمینه‌های زندگی سالم را برای مردم فراهم کنیم.

وی با تاکید براینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان نه تنها در موضوع توزیع بودجه و اعتبارات بلکه در همه حوزه‌های مرتبط با توسعه استان خود را مسئول و موظف به تلاش و همت می‌داند، گفت: کارهای انجام نشده و وظایف زیادی در مقابل مردم استان کردستان داریم که باید انجام دهیم زیرا مردم بر گردن ما حق دارند و ما زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم آسیب‌های اجتماعی و مشکلات معیشتی در استان کاهش یابد که خود زمینه‌ها و شرایط زندگی سالم و آبرومند را برای همه طیف‌ها فراهم کنیم.

کد N1625720

وبگردی