آفتاب

«مارین لوپن» مبارزات انتخاباتی خود آغاز کرد

«مارین لوپن» مبارزات انتخاباتی خود آغاز کرد

کاندیدای حزب راست افراطی فرانسه مبارزات انتخاباتی خود برای دستیابی به پست ریاست‌جمهوری فرانسه را با شعار «آزادی» آغاز کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «مارین لوپن» بانوی ۴۸ ساله و رهبر حزب راست افراطی فرانسه مبارزات انتخاباتی خود برای رسیدن به ریاست‌جمهوری فرانسه را آغاز کرد.

لوپن وعده‌هایی همچون ترک منطقه پولی یورو، مالیات بر قرارداد کار، کاهش سن بازنشستگی و افزایش برخی از مزایای رفاهی را به عنوان بحث‌های تبلیغاتی خود مطرح کرده است.

همچنین کاهش مالیات بر حقوق کارمندان در شرکت‌های کوچک و کاهش مالیات بر درآمد از دیگر وعده‌های لوپن است.

وی وعده افزایش حقوق شهروندی، آموزش رایگان برای تمامی فرانسوی‌ها، تاسیس زندان‌های بیشتر، استخدام ۱۵ هزار نیروی پلیس جدید، ترک ناتو و همچنین مهار مهاجرت نیز توسط لوپن به عنوان وعده‌های انتخاباتی مطرح شده است.

وی طی بیانیه‌ای با اعلام وعده‌های انتخاباتی خود، تمامی این امور را برای آزادی مردم فرانسه عنوان کرد.

«امانوئل ماکرون» نامزد میانه‌روی طرفدار حضور فرانسه در اتحادیه اروپا نیز به احتمال فراوان حریف لوپن در دور دوم این انتخابات است.

لوپن در یک اجتماع در شهر لیون گفت این انتخابات شامل دو طرح متفاوت است، یکی جهانی‌سازی که در دستور کار مخالفان من قرار دارد و دیگری میهن‌پرستی که دستور کار من است.

در صورت پیروزی لوپن پیش‌بینی می‌شود وی دست به تغییرات اساسی در داخل فرانسه و همچنین در منطقه اتحادیه اروپا و روابط با شرکای فرانسه در این اتحادیه بزند.

با توجه به وعده‌های انتخاباتی لوپن و همچنین طرح‌های کلان اقتصادی لوپن یکی از معضلات پیش روی وی بالا بردن مزایای رفاهی در مقابل کاهش مالیات است.

بزرگ‌ترین مشکلی که لوپن و حزب وی در راه رسیدن به قدرت با آن مواجه هستند، بحث رسوایی مالی این حزب و همچنین ابهام‌های موجود در مورد تامین وجوه مالی این حزب در مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۲ است.

 

 

کد N1625491

وبگردی