آفتاب

مسابقه تیراندازی با کمان سنتی کشور با معرفی برترین ها به پایان یافت

مسابقه تیراندازی با کمان سنتی کشور با معرفی برترین ها به پایان یافت

کرج-ایرنا- سومین دوره مسابقات تیراندازی با کمان سنتی قهرمانی کشور مسافت 20 متر با معرفی برترین ها شامگاه جمعه در استان البرز به کار خود پایان داد.

رئیس هیات تیراندازی با کمان البرز روز شنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: این دوره از مسابقات دیروز جمعه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت شهدای آتش نشان در مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار شهرستان ساوجبلاغ استان البرز برگزار شد.
بهزاد پاکزاد اضافه کرد: در این دوره از مسابقات کماندارانی از استان های خوزستان، کردستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری،اصفهان، خراسان رضوی،خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، کرمانشاه، یزد، فارس، البرز، تهران، سیستان و بلوچستان، گلستان، کرمان، بوشهر و ایلام حضور داشتند.
وی گفت: سومین دوره مسابقات قهرمانی آزاد کشوری تیراندازی با کمان در رشته کمان سنتی با حضور بیش از 120 ورزشکار در قالب 20 تیم از سراسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات در بخش بانوان شیلان تخت فیروزه از کردستان، زیبا یگانه بنا از لرستان و حمیده اسدی از استان فارس به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
رئیس هیات تیراندازی با کمان البرز افزود: در بخش آقایان نیز روح اله صدر کریمی از استان آذربایجان شرقی، علی نوذری از چهارمحال و بختیاری و عیسی ابراهیمی از استان فارس توانستند مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
کد N1624972

وبگردی