آفتاب
مدیرکل بحران استان تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

هویت ۲ نفر از جانباختگان حادثه ریزش بهمن مشخص نیست/ ۸ مفقودی را تائید نمی‌کنیم

هویت ۲ نفر از جانباختگان حادثه ریزش بهمن مشخص نیست/ ۸ مفقودی را تائید نمی‌کنیم

ایلنا: مدیرکل بحران استان تهران با اشاره به اینکه ریزش بهمن تاکنون ۳ فوتی بر جای گذاشته است، گفت: هویت ۲ نفر از جانباختگان مشخص نیست و اجساد باید به پزشکی قانونی فرستاده تا احراز هویت شوند.

هادی رحمتی؛ مدیرکل بحران استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت حادثه ریزش بهمن و برف و کولاک در شرق استان تهران گفت: از بعدازظهر روز پنجشنبه تاکنون در ۴ نقطه از محور هراز بهمن سقوط کرده که در یکی از این حوادث ۴ خودرو در زیر بهمن گرفتار شدند، اما با تلاش همکاران، آزادسازی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه ریزش بهمن تاکنون ۳ فوتی به همراه داشته است، گفت: همچنین نیروهای امدادی توانستند، ۲ نفر را زنده از زیر بهمن بیرون آورند.

رحمتی ادامه داد: در حال حاضر همچنان نیروهای امدادی و هلال‌احمر و عوامل راهداری مشغول فعالیت و امدادرسانی هستند و امیدواریم که تعداد جانباختگان بیشتر از این نباشد.

مدیرکل بحران استان تهران در پاسخ به این سوال که گفته شده بیش از ۸ نفر در زیر بهمن گرفتار شده‌اند، گفت: فعلا چیزی را نمی‌توانیم تایید کنیم. اگر به نیروی انتظامی اعلام مفقودی شود، آنها هم به ما اعلام خواهند کرد.

وی افزود: هویت ۲ نفر از جانباختگان مشخص نیست و اجساد باید به پزشکی قانونی فرستاده تا احراز هویت شوند.

 

کد N1624373

وبگردی