آفتاب

پرداخت سنوات پرسنل قراردادی شرکت گسترش صنایع بلوچ

پرداخت سنوات پرسنل قراردادی شرکت گسترش صنایع بلوچ

مدیرعامل شرکت گسترش صنایع بلوچ (کارخانه فراگیر بافت بلوچ) ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از پرداخت سنوات پرسنل قراردادی شرکت گسترش صنایع بلوچ تا تاریخ 30 آذر 95 به حساب آنان خبر داد

به گزارش منابع خبری ایلنا، مدیرعامل شرکت گسترش صنایع بلوچ (کارخانه فراگیر بافت بلوچ) ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از پرداخت سنوات پرسنل قراردادی شرکت گسترش صنایع بلوچ تا تاریخ 30 آذر 95 به حساب آنان خبر داد.  

از قرار معلوم و به گفته این مقام مسئول، با جذب اعتبارات لازم حقوق و عیدی کارگران را تا قبل از سال پرداخت خواهد شد.

«سید عبدالحسین سجادی» اظهار داشت: بدهی این واحد نساجی به تامین اجتماعی 130 میلیارد ریال بوده  که از ابتدای امسال 105 میلیارد ریال از بدهی های این شرکت به تامین اجتماعی پرداخت شده است.

وی بیان کرد:تاکنون بیش از 70 درصد بدهی این واحد نساجی به تامین اجتماعی پرداخت شده است.

[span]وی گفت: این واحد دارای سردخانه ای با ظرفیت 8 هزار تن است که دارای 2 خط شستشوی خرما و صنایع تبدیلی و بسته بندی است که متاسفانه به علت نبود سرمایه در گردش فقط از 10درصد این ظرفیت استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: هم اینک 124 نفر دراین واحد نساجی مشغول به کار هستند؛  کارخانه فراگیر بافت بلوچدر سال 55 در شهرستان ایرانشهر راه اندازی شد و در زمان اوج فعالیت حدود 2 هزار و 400 نفر نیرو در آن مشغول به فعالیت بودند.

این کارخانه در سال 87 دچار آتش سوزی و واحدهای ریسندگی آن کاملا تعطیل و فعالیت بافندگی و رنگ آمیزی آن محدود شد اما از سال گذشته فعالیت خود را از سر گرفت و در اوایل امسال از لیست واگذاری به بخش خصوصی نیز خارج شد.

کد N1624315

وبگردی