آفتاب

رئیس بسیج رسانه کشور: خانواده ها در قبال جنگ نرم دشمن احساس تکلیف کنند

رئیس بسیج رسانه کشور: خانواده ها در قبال جنگ نرم دشمن احساس تکلیف کنند

یزد - ایرنا - رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: خانواده ها و مسئولان همه باید در قبال جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ارزش های نظام احساس تکلیف کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسعود بصیری پنجشنبه شب در جمع رزمندگان شهرستان مهریز یزد افزود: دشمنان با برنامه ریزی دقیق و حساب شده از طریق برنامه های ماهواره ای و فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.
وی ادامه داد: این فعالیت های گسترده دشمنان در قالب رسانه های مختلف و بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت ها با هدف تضعیف ارزش ها ، گسترش فساد و بی بندوباری و نابودی عقاید و تمام ارزش ها است .
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: در این زمینه دشمنان با شدت نسل جوان ما را نشانه گرفته اند و روز به روز به دنبال گسترش و ارتقای برنامه های خود هستند بنابراین همه مردم و خانواده ها باید با بینش و بصیرت با موضوع برخورد کنند.
بصیری گفت: در این زمینه بارها مقام معظم رهبری به مردم و مسئولان هشدار داده اند که موضوع جنگ نرم دشمن خیلی جدی است و اگر بی تفاوت باشیم و کوتاهی کنیم خیلی دیر می شود.
این مسئول اظهار داشت: دشمنان سال های متمادی است که در بخش های مختلف ما را تحریم کرده اند ولی مشاهد می کنیم که برنامه های فرهنگی و تبلیغی و تجهیزات آن را ادامه می دهند چون هدفشان نابودی ارزش ها و ضربه زدن به جوانان کشور است.
بصیری گفت: دشمنان خیلی در تلاش هستند بعد از شکست در بخش های مختلف در 38 سال گذشته در برهه کنونی از طریق فرهنگی تمام ثمرات دینی و معنوی ما را نابود کنند.
در این همایش که در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز برگزار شد به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های مختلف فرهنگی و هنری اجرا شد.
شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد .
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
کد N1624027

وبگردی