آفتاب

خوشایندسازی فضای کلانتری‌ها در دستور کار ناجا

خوشایندسازی فضای کلانتری‌ها در دستور کار ناجا

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اهمیت خوشایندسازی فضای کلانتری‌ها گفت: باید به سوی کیفی‌سازی و خوشایندسازی در یگان‌ها پیش رفت تا شاهد ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس در جامعه باشیم.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار"حسین اشتری"در جمع کارکنان انتظامی استان همدان با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی داشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت:جمهوری اسلامی و ولایت دو نعمت بزرگی هستند که خداوند نصیب ملت ایران کرده است.

وی افزود:امروز بحمدالله نیروی انتظامی جزء سازمان هایی است که بیشترین خدمت رسانی به مردم را دارد و این موضوع مهم، یکی از افتخارات ما محسوب می شود.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به نعمت بزرگ امنیت در کشور گفت:خدمات و ماموریت های پلیس از نیازهای اساسی و اولیه مردم است و موجب ارتقاء امنیت در جامعه می شود.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه از رشد چهار درصدی اعتماد مردم به پلیس طبق نظرسنجی های انجام شده خبر داد و گفت: از بین 20 سازمانی که مورد بررسی قرار گرفته اند ناجا چهارمین سازمان در کشور است که مردم به آن اعتماد دارند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت:همانگونه که ایشان فرمودند ناجا بایستی مقتدر باشد و این اقتدار باید همراه با رافت و عدالت باشد تا موجب رضایت مندی مردم شود.

سردار اشتری با اشاره به اهمیت خوشایند سازی فضای کلانتری ها گفت:باید به سوی کیفی سازی و خوشایند سازی در یگان ها پیش رفت  تا شاهد ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس در جامعه باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت امر آموزش در سازمان گفت:پلیس حرفه ای نیاز به تمرین و آموزش دارد و بایستی اقدامات آموزشی را در هر سطحی که هستیم جدی بگیریم تا در ماموریت ها موفق باشیم.

وی با اشاره به کاهش 18 درصدی تخلفات کارکنان گفت: فرماندهان و مدیران بایستی کارکنان را هدایت کنند و نظارت کافی برعملکرد آن ها داشته باشند تا شاهد تخلفی در سازمان نباشیم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه پلیس ،سازمانی انسان محور است گفت:تکریم کارکنان در اولویت کاری ما است و بالاترین سرمایه ناجا کارکنان آن بوده و همانگونه که باید با مردم خوب برخورد کنیم با کارکنان زیر مجموعه هم بایستی مناسب رفتار شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت معیشت کارکنان گفت:بحمدالله با تلاش های صورت گرفته طی سه مرحله حقوق کارکنان افزایش یافته و در سال آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

سردار اشتری با اشاره به مراسم و مناسبت های پیش رو گفت:پلیس بایستی با آمادگی کامل نسبت به تامین امنیت این مراسم همت کند.

فرمانده ناجا در خاتمه با قدردانی ازتلاش پلیس همدان گفت:بحمدالله احساس امنیت در این استان وضعیت مطلوبی دارد.

 

کد N1622590

وبگردی