آفتاب

تا ۵۵ درصد برای خرید اینترنتی کتاب تخفیف بگیرید

تا ۵۵ درصد برای خرید اینترنتی کتاب تخفیف بگیرید

این فروشگاه اینترنتی با برگزاری «جشنواره زمستانی» اقدام به ارایه کتاب‌ با ۵ تا ۵۵ درصد تخفیف در روزهای پنجم تا دهم بهمن‌ماه کرده است.

در حال حاضر در این فروشگاه اینترنتی کتاب‌هایی از بیش از یکصد ناشر در چند دسته اصلی از جمله «علمی‌ عمومی»، «روانشناسی»، «کارآفرینی و کسب و کار»، «فناوری نانو»، «فناوری‌های‌ همگرا» و... ارایه می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از فروشگاه اینترنتی واوک، این فروشگاه با هدف نقش‌آفرینی مؤثر در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و تسهیل در دسترسی به این کالای فرهنگی در سراسر کشور، در خردادماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده و در همین مدت کوتاه با استقبال شمار قابل توجهی از دانش‌آموزان، دانشجویان، پژوهشگران و عموم علاقمندان به کتاب مواجه شده است.

در حال حاضر در این فروشگاه اینترنتی کتاب‌هایی از بیش از یکصد ناشر در چند دسته اصلی از جمله «علمی عمومی»، «روانشناسی»، «کارآفرینی و کسب و کار»، «فناوری نانو»، «فناوری‌های همگرا»، «علوم و فناوری‌های شناختی»، «نجوم» و... ارائه می‌شوند. در طراحی و مدیریت محتوای فروشگاه اینترنتی واوک تلاش شده است تا از همه ظرفیت‌های موجود برای کمک به مخاطب در راستای انتخاب صحیح و آگاهانه کتاب استفاده شود.


در صفحه درباره واوک در وب‌سایت این فروشگاه آمده است:

«برای بعضی از آدم‌ها کتاب صرفاً یک ابزار کمک آموزشی است؛ چند برگ کاغذ صحافی شده حاوی مطالب مهم و نمره‌آور! برخی دیگر کتاب را یک رسانه می‌دانند؛ یک رسانه بی‌کلام و سرشار از اطلاعات که تقریباً در هر شرایطی قابل استفاده است. اما در این میان کسانی هم هستند که کتاب را به عنوان یک دوست انتخاب کرده‌اند؛ یک همراه همیشگی که گاهی در لباس یک استاد برایشان از  علم و فناوری و فلسفه و هنر حرف می‌زند؛ گاهی همانند یک جهانگرد دنیادیده دستشان را می‌گیرد و آنها را به دیدن شگفتی‌های دنیای بی‌کران می‌برد؛ گاهی مانند یک رفیق، از هر دری سخنی می‌گوید تا حال و هوایشان را بهتر کند و گاهی هم با پیشنهادهای جدید، سبک و سیاق زندگی‌شان را متحول می‌کند.»

این فروشگاه در تازه‌ترین اقدام، «جشنواره زمستانی واوک» را به اجرا گذاشته و طی آن امکان خرید کتاب با تخفیف ویژه (تا پنجاه و پنج درصد) را برای کاربران فراهم کرده است.

جشنواره زمستانی واوک از پنجم بهمن‌ماه آغاز شده و تا دهم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی واوک ضمن بررسی و انتخاب کتاب مورد نظرشان، نسبت به ثبت سفارش و بهره‌مندی از تخفیفات ویژه اقدام کنند.

لازم به ذکر است که فروشگاه با برگزاری «جشنواره زمستانی» در روزهای پنجم تا دهم بهمن‌ماه ۱۳۹۵، اقدام به ارائه کتاب با تخفیف ویژه کرده است.
کد N1622511

وبگردی