آفتاب
رئیس دبیرخانه جشنواره فارابی خبر داد؛

برنامه ریزی برای شناساندن مفاخر علوم انسانی به عموم مردم

برنامه ریزی برای شناساندن مفاخر علوم انسانی به عموم مردم

رئیس دبیرخانه جشنواره فارابی گفت: قصد داریم با همکاری شهرداری تهران از تبلیغات محیطی شهردر جهت شناساندن مفاخر علوم انسانی به عموم مردم کمک بگیریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، دکتر محمد فرهادی وزیر علوم از دبیرخانه هشتمین جشنواره بین المللی فارابی بازدید کرد و از نزدیک در جریان فرایند ارزیابی و انتخاب آثار برگزیده این جشنواره قرار گرفت.

در این بازدید دکتر فرهادی، بر ضرورت توجه بیشتر به علوم انسانی تاکید کرد وجایگاه جشنواره بین المللی فارابی را به عنوان بزرگ ترین جشنواره علوم انسانی در کشور، گامی مهم در جهت تجلیل از عالمان علوم انسانی ارزیابی کرد.

حسین میرزایی، نیز با تشکر از توجه خاص وزیر علوم به این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره فارابی، عملا نوعی فراهم آوردن مقدمات شکل گیری شبکه نخبگان علوم انسانی کشور است.

رئیس دبیرخانه جشنواره فارابی افزود: یکی از مهم ترین برنامه های جشنواره فارابی، شناساندن مفاخر علوم انسانی به عموم مردم است و در این راستا قصد داریم با همکاری وهماهنگی شهرداری تهران از تبلیغات محیطی شهر در جهت شناساندن این مفاخر بهره بگیریم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های این دبیرخانه، ترجمه و چاپ آثار ایران‌شناسان و اسلام‌شناسانی است که در هشت دوره جشنواره بین المللی فارابی به عنوان آثار برتر انتخاب شده‌اند.

کد N1622428

وبگردی