آفتاب

میرکوهی سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی شد

میرکوهی سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی شد

عبدالعلی میرکوهی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری، با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت دادگستری، با حکم حجت‌الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری، عبدالعلی میرکوهی از مدیران با سابقه وزارت دادگستری و معاون فعلی حقوقی و امور مجلس وزارت، با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی منصوب شد و خدمات ۲۲ ماهه دکتر علیرضا جمشیدی در این سازمان پایان پذیرفت.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی که با حضور مدیران و معاونین وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی در وزارت دادگستری برگزار شد، وزیر دادگستری از زحمات و خدمات دکتر جمشیدی و مدیریت برنامه ای وی در طول مدت تصدی، تقدیر کرد.

پورمحمدی همچنین ضمن برشمردن ویژگی‌های مدیریتی دکتر جمشیدی از اقدامات مدیریتی و برنامه‌ای و همچنین دستاوردهای وی در این دوره یاد کرد و این دوره را به عنوان نقطه عطف دوره‌های مدیریتی سازمان تعزیرات خواند.

ریاست سابق سازمان تعزیرات نیز با ارائه گزارشی مفصل از خدمات و عملکرد ۲۲ ماهه خود از همکاری و رابطه بسیار نزدیکش با وزیر دادگستری و مدیران وزارتخانه در طول ریاست خود در سازمان خبر داد و این توفیق را مرهون تلاش‌ها و زحمات تمامی مدیران و همکاران خود در وزارتخانه و سازمان دانست.

در ادامه این جلسه وزیر دادگستری ضمن معرفی نقاط قوت و روحیات مدیریتی و تخصصی آقای عبدالعلی میرکوهی، انتظارات خود را در خصوص پیشبرد اهداف دولت، در مبارزه با فساد و تقویت و توسعه و معرفی بهتر سازمان تعزیرات برشمرد و خواستار ارائه خدمات شایسته‌تر به مردم با تلاش مضاعف شد.

در پایان به رسم سایر مراسم تکریم و معارفه با لوح تقدیر از زحمات دکتر علیرضا جمشیدی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد N1622339

وبگردی