آفتاب

معاون وزیر ارتباطات:100 میلیون سیم کارت تلفن همراه در کشور فروخته شده است

معاون وزیر ارتباطات:100 میلیون سیم کارت تلفن همراه در کشور فروخته شده است

بوشهر- ایرنا- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا امروز 100 میلیون سیم کارت تلفن همراه در کشور فروخته شده است که 70 میلیون از این شمار سیم کارت فعال است.

به گزارش ایرنا، نصرالله جهانگرد روز سه شنبه درجلسه شورای اداری شهرستان دشتی افزود: ایران یکی از موفق ترین کشورهای منطقه در زمینه پوشش تلفن همراه است.
وی اضافه کرد: امروز به برکت نظام اسلامی نسل سوم و چهارم تلفن همراه در سراسر کشور برقرار و سبب توسعه، پیشرفت و رونق کسب و کار شده است.
جهانگرد ادامه داد: همچنین اکنون در روستاهای کشور دارای ارتباط دیجیتال هستند و بستر اصلی ارتباطی کشور به طور کامل دیجیتال شده است.
وی به خدمات توسعه ای دولت تدبیر وامید برای توسعه زیر ساخت های ارتباطی اشاره کرد و ادامه داد: در سه سال گذشته ظرفیت شبکه دسترسی ملی کشور 10 برابر افزایش و در سطح بین المللی هشت برابر رشد داشته است.
جهانگرد بیان کرد: امروز وضعیت کشور ما در بخش ارتباطات و زیر ساخت های ارتباطی در سطح منطقه خاورمیانه ممتاز است.
معاون وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات به دستور مقام معظم رهبری برای شبکه ارتباطی در سطح ملی اشاره کرد و افزود: فاز اول طراحی و پیاده سازی شبکه اطلاعات ملی در هفته دولت آغاز شد و در دهه فجر مرحله دوم اجرایی می شود و در اردیبهشت سال 96 فاز نهایی آن تکمیل خواهد شد.
فرماندار دشتی گفت: خدمات دولت تدبیروامید در سه سال اخیر کم نظیر است و سبب امید و شادابی و نشاط مردم و مسئولان شده است.
غلامرضا مهرجو افزود: حضور اعضای هیات دولت وزیران و معاونان وزیران در استانها و شهرستان ها در میان مردم در این مدت کم نظیر بوده وباعث شده آنان از نزدیک با مشکلات، کمبودها و ظرفیت های شهرستانها آشنا شوند و راهکارهای توسعه منطقه ای را مورد بررسی قرار دهند.
فرماندار دشتی اضافه کرد: در سه سال گذشته یکهزار و 115 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای اجرای و تکمیل پروژه های عمرانی و توسعه شهرستان دشتی هزینه شده است.
مهرجو بیان کرد: با این اعتبارات اقدامات بسیارخوبی برای توسعه و پیشرفت شهرستان دشتی انجام شده است.
مهرجو یادآور شد: در آغاز دولت تدبیر وامید 256 پروژه نیمه تمام در شهرستان دشتی وجود داشت که با تلاش های انجام شده امروز تنها 78 پروژه نیمه تمام باقی مانده است که این پروژه ها نیز بزودی تکمیل خواهد شد.
شهرستان دشتی با 80 هزار نفر جمیعت در جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043** خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
کد N1621843

وبگردی