آفتاب

استارتاپ Airbnb به مهاجران خانه رایگان اجاره می‌دهد / ادامه واکنش مدیران آی تی به تصمیم غلط ترامپ

استارتاپ Airbnb به مهاجران خانه رایگان اجاره می‌دهد / ادامه واکنش مدیران آی تی به تصمیم غلط ترامپ

«برایان چسکی» مدیر اجرایی استارتاپ Airbnb اعلام کرد به مهاجران و پناهندگان و هر کسی که از تصمیم ترامپ دچار ضرر و زیان شده، خانه رایگان اجاره می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، وی به مدیرانی چون سرگئی برین (گوگل)، تراویس کالانیک (تاکسی آنلاین اوبر)، رید هستینگز (نتفلیکس) و ... پیوست که مخالفت علنی با دستور ترامپ را در دستور کار خود قرار داده است.

«چسکی» در توئیت جدید خود نوشت ما باید با هر فردی که از دستور جدید ترامپ دچار ضرر و زیان شده ابراز همدردی کرده و کنار هم قرار گیریم. وی یادآور شد هر کسی می‌تواند در هر نقطه‌ای از جهان که بخواهد زندگی کند و کسی نمی تواند جلوی این آزادی فردی را بگیرد. وی افزود هر فردی می‌تواند برای حل مشکل به وجود آمده مستقیم با وی و تیم ارشد Airbnb تماس بگیرد.

کمپانی Airbnb استارتاپی است که با پلتفرم نرم‌افزاری آنلاین، اجازه می‌دهد تا میلیون‌ها خانه توسط کاربران به قیمت‌های خوب اجازه داده شود و از بابت هر معامله صورت گرفته درصدی را می‌گیرد.

در حال حاضر 2 میلیون خانه در 34 هزار شهر و در 191 کشور جهان در سایت Airbnb برای اجاره فهرست شده است و از سال 2015  برنامه اهدای خانه به مهاجران و پناهندگان در یونان، صربستان و مقدونیه را به اجرا گذاشته است.



5656

کد N1620267

وبگردی