آفتاب

تغییرمعاون آموزشی سازمان محیط زیست/یوسف رشیدی معاون ابتکار می‌شود

تغییرمعاون آموزشی سازمان محیط زیست/یوسف رشیدی معاون ابتکار می‌شود

با انتصاب یوسف رشیدی به سمت معاونت آموزشی سازمان محیط زیست تا دقایقی دیگر جلسه تودیع و معارفه این معاونت برگزار می‌شود. پیشتر مهناز مظاهری در این سمت مشغول به کار بود.

به گزارش خبرنگار مهر تا دقایقی دیگر سالن جلسات طبقه دهم سازمان حفاظت محیط زیست محل برگزاری نشست تودیع و معارفه معاونت آموزش این سازمان خواهد بود.

بر این اساس با حکم معصومه ابتکار، مهناز مظاهری که تا کنون معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست را بر عهده داشت جای خود را به یوسف رشیدی خواهد داد.

یوسف رشیدی تا سال ۱۳۹۲ مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران بود و پس از آن تا دی ماه ۱۳۹۳ سرپرستی مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست را بر عهده داشت.

تحصیلات وی دکترای رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و پیش از آن مدرک دیپلم ریاضی فیزیک از دبیرستان مروی تهران، کارشناسی رشته مهندسی شیمی با گرایش پتروشیمی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی را دریافت کرده است.

یوسف رشیدی، مدرس دوره طراحی راکتورهای شیمیایی در شرکت ملی پتروشیمی (۱۳۷۶-۱۳۷۵)، کارشناس بخش مدلسازی آلودگی هوا (۱۳۷۶-۱۳۷۵) (شرکت کنترل کیفیت هوای تهران)، همکار دو پروژه بین‌المللی TERP و JICA، مسئول بخش مدلسازی آلودگی هوا (۱۳۸۱-۱۳۷۶) (شرکت کنترل کیفیت هوای تهران)، مدیر فنی و پژوهشی (۱۳۸۲-۱۳۸۱) (شرکت کنترل کیفیت هوای تهران)، سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای تهران (از شهریور ۱۳۸۲ تا اسفند ۱۳۸۲) و مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران (از اسفند ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۲) بوده و تدریس درس «آلودگی هوا و روشهای کنترل» دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

کد N1620088

وبگردی