آفتاب

58 دفتر خدمات مسافرتی در استان تهران پلمب شد

58 دفتر خدمات مسافرتی در استان تهران پلمب شد

تهران - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از پلمب و لغو مجوز 58 دفتر خدمات مسافرتی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

علی رفیعی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این دفاتر خدمات گردشگری به دلیل ارائه خدمات نامطلوب رفاهی و اقامتی، نداشتن ضمانت نامه فعالیت و حسن انجام کار، شکایات مردم، حضور نداشتن مدیر یا مدیر فنی در زمان بازدید و تمدید نشدن پروانه فعالیت، پلمب و یا مجوز کاری آنها لغو شده است.
وی اظهار کرد: همچنین دراین مدت فعالیت 148دفتر خدمات مسافرتی یک تا سه ماه تعلیق شده و 554 مورد اخطار کتبی و 157 مورد نیز تذکر شفاهی به دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران داده شده است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران افزود: همچنین طی این مدت مجوز فعالیت 52 دفتر خدمات مسافرتی در سطح استان صادر شده است.
به گفته رفیعی، استان تهران دارای یک هزار و 900 دفتر خدمات گردشگری است که معادل 46 درصد مجموع آژانس های مسافرتی فعال در سطح کشور است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7247// 1625
کد N1618310

وبگردی