آفتاب

دیدار اعضای هیات رییسه مجلس با آملی لاریجانی / پیرو نامه شهردار تهران حضور قالیباف و رحمانی‌فضلی در صحن به تعویق افتاد

دیدار اعضای هیات رییسه مجلس با آملی لاریجانی / پیرو نامه شهردار تهران حضور قالیباف و رحمانی‌فضلی در صحن به تعویق افتاد

سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به دیدار بعد از ظهر یکشنبه این هیات با رییس قوه قضاییه، گفت: پیرو نامه شهردار تهران، به‌دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر آتش‌نشانان، حضور قالیباف در مجلس به زمان دیگری موکول شد و متعاقباً زمان حضور وزیر کشور نیز به تعویق افتاد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به دیدار اعضای هیات رییسه مجلس با رییس و برخی از مسئولان قوه قضاییه اعلام کرد: قرار است اعضای هیات رییسه مجلس روز یکشنبه پیش از اتمام نشست علنی، با آیت‌الله آملی لاریجانی دیدار کنیم.

او با بیان این‌که این دیدار به درخواست هیات رییسه مجلس انجام می‌شود، یادآور شد: گفت‌وگو درباره رابطه مجلس و قوه قضائیه و همچنین مسائل کلان کشور از دستورکارهای این دیدار است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قصد داریم دیدارهایی را با همه مجموعه‌های اثرگذار نظام داشته باشیم و پیش از این با دبیر و اعضای شورای نگهبان دیدار کرده‌بودیم و این دیدار نیز در همین راستا انجام می‌شود.

او همچنین به از عدم‌حضور قالیباف در نشست علنی روز یکشنبه مجلس خبر داد و گفت: پیرو نامه شهردار تهران به هیات رییسه و اعلام این خبر که تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان فردا برگزار می‌شود، در جلسه علنی فردای مجلس حضور نمی‌یابد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین به‌دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر آتش‌نشانان، وزیر کشور هم در نشست علنی فردا حضور نخواهد داشت.

نعمتی در پایان تصریح کرد: در روزهای آینده پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر آتش‌نشانان، جلسه‌ای برای حضور شهردار تهران و وزیر کشور به‌منظور ارائه گزارش درباره حادثه پلاسکو برگزار می‌شود.

کد N1618095

وبگردی