آفتاب

آیت‌الله بیات‌زنجانی مطرح کرد: پیگیری هاشمی برای رفع حصر

آیت‌الله بیات‌زنجانی مطرح کرد: پیگیری هاشمی برای رفع حصر

رزمندگان و جانبازان معزز ۸‌ سال دفاع مقدس، به نمایندگی از سوی دوستان و همرزمان خود با حضور در دفتر حضرت آیت‌الله بیات‌زنجانی، با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش آفتاب، روزنامه شهروند در این زمینه نوشت: در ابتدای این دیدار که عصر روز پنجشنبه، هفتم بهمن‌ماه ۱۳۹۵ برگزار شد، حضار دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل مختلف کشور را بیان داشته و دغدغه‌هایی در باب موضوعات مختلفی ازجمله وضع محصورین مهدی کروبی، مهندس موسوی و زهرا رهنورد، تشییع‌جنازه باشکوه مرحوم ‌هاشمی‌رفسنجانی، مسائل اقتصادی کشور و موضوعات مربوط به رخدادهای سیاسی موجود در منطقه خاورمیانه را مطرح کردند. 
در ادامه این دیدار آیت‌الله زنجانی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر آیت‌الله‌ هاشمی‌رفسنجانی گفت: دوستان مطلع می‌دانند که غیر از ارتباطات دوران مبارزه با حکومت پهلوی، خصوصاً در طول مجالس اول و دوم و سوم، ارتباطی بسیار عمیق بین بنده و آقای ‌هاشمی وجود داشت و این ارتباط بعدها نیز با کمی فراز و نشیب ادامه یافت. بنده اگر چه به ایشان علاقه داشتم، ولی گاهی اختلاف‌نظرهایی هم مطرح می‌شد. 
وی در ادامه افزود: در قضیه حصر آقای ‌هاشمی به‌شدت پیگیر بود و حتی در دیداری که یکی دو ‌سال قبل با ایشان داشتیم، به بنده گفتند که پیگیری‌شان در این قضیه روزانه است؛ ولی متأسفانه تقدیر چنین بود که این موضوع به واسطه ایشان حل نشود. بنده هر روز دعایم این است که خداوند زمینه استخلاص این سه بزرگوار را فراهم کند تا مردم بتوانند از حضور آنها در جامعه بهره ببرند.
کد N1617498

وبگردی