آفتاب

صاحب ثروتهای نجومی دولت احمدی نژاد: آیاعدالت است که عده ای حقوق نجومی بگیرند؟!

صاحب ثروتهای نجومی دولت احمدی نژاد: آیاعدالت است که عده ای حقوق نجومی بگیرند؟!

قائم مقام جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه سابقه زیادی در خودروسازی داشتیم به این خاطر که چشم ما به‌دنبال تولیدات کشورهای خارجی بود، نتوانستیم در این عرصه گامی بر داریم.

صادق محصولی امشب در بیست و هشتمین سالگرد شهادت سردار مسعود قربانی حق درمسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن با بیان اینکه کشور ما در خودروسازی نیم قرن سابقه دارد افزود: با وجود اینکه سابقه زیادی در خودروسازی داشتیم به این خاطر که چشم ما به‌دنبال تولیدات کشورهای خارجی بود و به تکلیف دینی خود عمل نکردیم نتوانستیم در این عرصه گامی بر داریم.

وی با تاکید بر اینکه ولی فقیه‌مان بر اقتصاد مقاومتی و اقتصاد داخلی تاکید کرده‌اند گفت: اما دولتمردان ما همه توان خود را برای راضی نگه داشتن دنیای غرب صرف می‌کنند و بعد می‌گویند بروید عینک بزنید و عملکرد ما را مشاهده کنید یعنی ما را کور و یا کم بینا می‌دانند.

محصولی با بیان اینکه دولتمردان به منتقدان خود برای دیدن عملکردشان عینک پیشنهاد می‌کنند افزود: دولتمردان از یک طرف می‌گویند که انتقادپذیر هستند اما به منتقدان خود متحجر لقب می‌دهند و همه اینها به‌خاطر عمل نکردن به توصیه شهداست.

قائم مقام جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه افرادی هستند که می‌گویند مقاومت در مقابل دشمنان و کدخدا بی‌عقلی است افزود: آن افراد خود دارای عقل نیستند زیرا میوه عقلانیت، پایداری است و کسانی که در این راه  استقامت نکردند عاقبت به خیر نشدند.

محصولی به گرفتن حقوق‌ها و وام‌های نجومی اشاره کرد و گفت: آیا این عدالت است که برخی افراد در مملکت از حقوق‌ها و تسهیلات نجومی باکمک مسئولان دریافت کنند و برخی از افراد برای تسهیلات ۲ الی ۵ میلیون تومانی اندر خم یک کوچه باشند.

تسنیم
کد N1616885

وبگردی