آفتاب

رقابت 71 راس اسب در هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد

رقابت 71 راس اسب در هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد

گنبدکاووس - ایرنا - مشتاقان ورزش سوارکاری و اسبدوانی در گنبدکاووس، عصر پنجشنبه شاهد رقابت 71 راس اسب در هفت دور مختلف در هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه در مجموعه سوارکاری این شهرستان بودند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این رقابت ها در مسافت های 1000و 1200 متر برگزار شد و در دور نخست اسب جقال بیک در گروه اسب های ترکمن سه و چهار ساله صفر امتیاز قهرمان شد و مقام های دوم و سوم را اسب های گل ماسان و روزگار سنجر از آن خود کردند.
رقابت اسب های دو خون دو ساله صفر امتیاز در دور دوم برگزار شد که در آن اسب نوگل زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های آیدینا و خط شکن دوم و سوم شدند.
کورس سوم مخصوص اسب های دوخون دو ساله 2 تا 6 امتیاز بود و در پایان اسب های کوانتوم ، امیرپاشا و ابرو مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و در دور چهارم نیز اسب لطیفه قهرمان این دور در میان اسب های تروبرد دو ساله 8 تا 14 امتیاز شد و مقام های دوم و سوم به ترتیب به اسب های برن توران و جاست جونی رسید.
اسب های نیمار ، مگارا و ماه هج به ترتیب مقام های اول تا سوم پنجمین دور هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس را در گروه اسب های تروبرد سه ساله 8 تا 12 امتیاز از آن خود کردند و عنوان نخست دور ششم در میان اسب های دوخون سه و چهار ساله 16 تا 22 به اسب الچی بای رسید و در پی او اسب های بوی بلا و پانیل دوم و سوم شدند.
کورس هفتم این مسابقات اختصاص به اسب های ترکمن سه و چهار ساله 2 تا 6 امتیاز داشت که در آن اسب سارینا اول شد و اسب های خورسید سنجر و مستایا نیز دوم و سوم شدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 647 میلیون و 500 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
کد N1616681

وبگردی