آفتاب
کیانوش رستمی:

برخی اوقات ناکامی هم برای آدم خیر است/ سه روز تمرین داشتم

برخی اوقات ناکامی هم برای آدم خیر است/ سه روز تمرین داشتم

قهرمان وزنه برداری المپیک ۲۰۱۶ ریو پس از ناکامی در رقابتهای لیگ برتر گفت: اتفاقات زیادی دست به دست هم داد که نتوانستم نتیجه‌ بگیرم؛ بعضی وقت‌ها ناکامی هم برای آدم خیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، کیانوش رستمی، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو پس از اینکه نتوانست در رقابت‌های دسته ۸۵ کیلوگرم لیگ برتر وزنه‌برداری نتیجه‌ لازم را برای تیم ذوب آهن بگیرد، گفت: قبلا تمریناتی داشتم و وزنه‌های خوبی زدم، اما شرایط مسابقه فرق می‌کند. برای این مسابقه هم بیش از دو، سه روز تمرین نداشتم.

وی افزود: در یک ضرب یک حرکت انجام دادم که البته ۲۴ کیلوگرم زیر رکورد المپیکم بود و در دو ضرب هم اوت شدم. باز هم خدا را شکر که تنم سالم است. ان‌شاء‌الله در میادین دیگر شرکت می‌کنم و افتخاری برای کشورم به دست می آورم. خیلی اتفاقات دست به دست هم داد که نتوانستم نتیجه‌ بگیرم. بعضی وقت‌ها ناکامی هم برای آدم خیر به همراه خواهد داشت.

هرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو ادامه داد: در این مدت درگیری زیادی داشتم و نتوانستم تمریناتم را انجام دهم. از طرفی مکان تمرینی مناسبی هم در اختیار نداشتم. فقط به خاطر وظیفه و عرقی که به ذوب آهن داشتم در هفته چهارم لیگ برتر شرکت کردم، اما به نظرم ورزشکار بعد از المپیک باید ۵ - ۶ ماه استراحت کند و این مساله که بعد از المپیک دوباره در مسابقه شرکت کند اصلا صحیح نیست.

رستمی در پاسخ به این پرسش که چرا با ذوب آهن قرارداد بست و به خودش استراحت نداد؟ گفت‌: قبل از المپیک با تیم ذوب آهن قرارداد بستم. رکوردهایم در المپیک برای مسابقه اول لیگ محاسبه شد، چند مسابقه نیز شرکت نکردم تا این که در هفته‌ چهارم برای ذوب آهن بر روی تخته رفتم که این اتفاق افتاد. ذوب آهن اکنون عقب افتاده است که امیدوارم موفق باشد.

کد N1616618

وبگردی