آفتاب

فرمانده نیروی زمینی سپاه: هیچ خطری مرزهای جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی کند

فرمانده نیروی زمینی سپاه: هیچ خطری مرزهای جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی کند

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور مقتدرانه نیروهای مسلح برای برقراری امنیت کامل در مرزها گفت: هم اکنون هیچ خطری مرزهای ایران اسلامی را تهدید نمی کند و نیروهای ما اشراف اطلاعاتی کاملی بر نوار مرزی دارند.

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور روز پنجشنبه در حاشیه اجرای مرحله اصلی رزمایش امام علی (ع) در منطقه عمومی قصرشیرین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یگان های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حفظ آمادگی کامل هرگونه تهدیدی درا ر نوار مرزی کشورمان در نطفه خفه می کنند.
وی اظهار کرد: یگان های مختلف نیروی زمینی سپاه به طور همیشگی در حال تمرین هستند و از آمادگی کامل پیشگیرانه برای حفاظت از مرزها برخوردارند که دشمنان کوچکترین طمعی برای نزدیک شدن به کشورمان نداشته باشند.
وی با بیان اینکه گروه های تروریستی تکفیری در کشور ما جایگاهی ندارند، گفت: داعش هیچ گونه تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران نیست و هم اکنون با آمادگی بالای نیروهای مسلح و اشراف اطلاعاتی امنیت کامل بر مرزها حاکم است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز رزمایش امام علی در منطقه عمومی قصرشیرین گفت: این رزمایش از روز دوشنبه با مشارکت یگان ها و قرارگاه عملیاتی نجف اشرف نیروی زمینی سپاه شروع شد که به هدف های از پیش تعیین شده با موفقیت کامل دست یافتیم.
سردار سرتیپ پاسدار پاکپور افزود: هم اکنون نیروی زمینی سپاه مسوولیت حفاظت از مناطق مرزی شمال غرب، جنوب شرق، غرب کشور و شمال شرق را بر عهده دارد دارد که یگان های این نیروی زمینی دایم در حال تمرین و رزمایش هستند.
وی اظهار داشت: رزمایش امام علی (ع) برای هماهنگی اجزای عملیاتی و تخصصی قرارگاه نجف اشرف بود که مرحله پایانی آن در غرب کشور در منطقه عمومی قصرشیرین با موفقیت اجرا شد که هدف عمده آن ارتقای آمادگی رزم یگان های منطقه ای است که به این مهم دست پیدا کردیم.
وی گفت: در روزهای گذشته سطوح فرماندهی قرارگاه نجف اشرف و رده های میانی مورد بررسی قرار گرفت و امروز نیز سطوح تاکتیکی به صورت عملی با حضور فرماندهان و نیروهای عمل کننده با موفقیت به اهداف رزمایش دست پیدا کردند.
مرحله اصلی رزمایش امام علی (ع) روز پنجشنبه در منطقه عمومی شهرستان قصرشیرین با حضور گسترده یگان های نیروی زمینی سپاه و قرارگاه نجف اشرف آغاز شد.
در این رزمایش سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم، سردار کوثری رییس هیات بازرسی نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، فرمانده سپاه پاسداران کرمانشاه، فرماندار و اعضای شورای تامین و جمعی از فرماندهان سپاه و انتظامی و مرزبانی قصرشیرین داشتند.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه بیش از 186 کیلومتر مرز با عراق و 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی **انتشار دهنده:علی مولوی
کد N1616441

وبگردی