آفتاب

عکس| تقدیر بخش خصوصی از وزیر امور خارجه

عکس| تقدیر بخش خصوصی از وزیر امور خارجه

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی تهران از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر امور خارجه در جلسه امروز اتاق بازرگانی شرکت کرده بود که از طرف این اتاق مورد تقدیر قرار گرفت.

متن این تقدیر نامه به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف
وزیرامورخارجه

نام بلند بسیاری از مفاخر ملی ایران، به پاس مجاهدت ها، تلاش ها و اقدامات موثر و راهگشایشان در ذهن و جان فعالان بخش خصوصی ایران باقی خواهد ماند و مردم این سرزمین تا همیشه تاریخ از آنها به نیکی و احترام یاد خواهند کرد.

امروز با نهایت ادب و احترام باید اعلام کرد که نام شما نیز در ردیف بزرگان این سرزمین و در قله های غرورانگیز تاریخ به صفت یکی از موثران و بانیان خیر و برکت به یادگار می ماند.

توافق هسته ای و اجرای برجام نه تنها سندی ملی برای نشان دادن اقتدار ملت ایران، که برگ زرینی از کمال خردورزی، توسعه خواهی و صلح طلبی برای ایران اسلامی است و این مهم به کمک اندیشه، مدیریت و رفتار مدبرانه شما، دستگاه دیپلماسی کشور و با رهنمودهای مقام معظم رهبری به دست آمده است.

بخش خصوصی ایران بیش از تمام آحاد جامعه به خوبی از اهمیت آنچه رخ داده آگاه هست و بعدها در پیشگاه تاریخ شهادت خواهد داد که برجام، راه نجاتی برای اقتصاد ایران و خط پایانی بر یک دهه عدم توسعه یافتگی جامعه ایرانی بود.

امروز از جایگاه پارلمان بخش خصوصی و به نمایندگی از تمامی صاحبان کسب و کار، در نهایت ادب و احترام دست شما را به گرمی می فشاریم و مراتب قدردانی فعالان اقتصادی کشور را به اطلاع شما می رسانیم.

امید است در سایه لطف الهی همچنان منشاء خیر و برکت برای این سرزمین باشید. تاریخ نام شما را ارج می نهد و آینده سازان این کشور به وجود الگوهای مترقی و خردمندی مانند شما افتخار می کند.

مسعود خوانساری
رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی تهران

49312

 

کد N1614645

وبگردی