آفتاب

پیام های درسا در قالب کمپین های تبلیغاتی

پیام های درسا در قالب کمپین های تبلیغاتی

گروه چرم درسا و کمپین های تبلیغاتی اش در سطح شهر را می توان در یک سال اخیر به خوبی به یاد آورد. کمپین هایی متفاوت و پر جرات در ایران که نظیرش را کمتر می توان یافت.

پیام یک برند که سبک زندگی را خلق می کند،می تواند صرفا پیامی محصول گرا نباشد.می توان از لا به لای تولیدات،به انسانیت، محبت،عشق و یک دلی توجه کرد و اینها چیزی جز عشقی سرشار و دلی پر از مهر را نمی طلبد


به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی درسا،  گرچه این کمپین های کم نظیر از نظر تنوع و فکر های پشت سرش در ایران کمتر دیده شده است اما شاید به خاطر تازه بودنش انتقاداتی را نیز همراه داشته است.


کمپین های درسا هرگاه با پیامی تازه دیده شدند، پیام هایی حاوی حرف هایی تازه و قابل تامل که ابتدا از سرزمین سپید آغاز شد.


این عبارت معروف را همگی شنیده ایم. یک رنگی....


یک رنگی و یک دلی جمله ای پرآوازه در فرهنگ و زبان پارسی محسوب می گردد. یک رنگی، سادگی، پاکی، بی آلایشی تمامی این صفات از خلوص بر می آیند با کمترین ذره از آلودگی.


اما اگر بخواهیم یک رنگ را نماد این خصوصیات برتر انسانی انتخاب نماییم اولین رنگ که به ذهنمان می رسد چیست؟ آری سپیدی...


سپیدی بی انتهاست، نمی توان وجودش را اندازه گرفت فقط می توان در لحظه لحظه اش غرق شد و روح را صیقل داد.


اما چرا از سپیدی صحبت می کنیم؟ سال گذشته اولین بار بیلبوردهایی را تحت عنوان سزمین سپید در سطح شهر از درسا دیدیم! بیلبوردهایی که فارغ از شوق رنگ ها نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کرد، سرزمینی که  درسا آن را سرزمین آرمانی خود می داند و سعی دارد تا به نوبه خود آن را محقق سازد.


گرچه در عصری به سر می بریم که روح والای بشریت را خوابی عمیق فراگرفته و منفعت طلبی، انسانیت را به زانو درآورده است اما هنوز هم می توان روحی بزرگ داشت، محبت کرد، عشق ورزید، در بهبهه تعجیل با نابینایی از خیابان عبور کرد، دست های یک بی خانمان را با پتویی گرم نمود و آن گاه است که سپیدی معنا می یابد، قلبهایمان به یکدیگر نزدیک تر می شود و روحمان بزرگتر....


پیام یک برند که سبک زندگی را خلق می نماید، می تواند صرفا پیامی محصول گرا نباشد. می توان از لا به لای تولیدات، به انسانیت، محبت، عشق و یک دلی توجه کرد و این ها چیزی جز عشقی سرشار و دلی پر از مهر را نمی طلبد.


درسا رنگ پاکی، صداقت و عشق ورزیدن را رنگ سپید می داند و سرزمینی مملو از عشق را سرزمین سپید!!


درسا سعی دارد فرای فروش محصولات، زندگی ایرانی را سرشار از احساس زیبا کند که به نوبه خود این کار با چهار برند چرم درسا (کیف، کفش و اکسسوری مردانه و زنانه) خانه درسا ( مبلمان چرم و لوازم دکوراتیو منزل) تاج درسا ( دستبندهای چرم و طلا) کافه درسا ( انواع نوشیدنی ها و خوراکی های ایرانی و فرنگی) به انجام رساند.


در سال 95 که با کمپین های متفاوتی از درسا روبرو بودیم، چندی است که بیلبوردهای گروه چرم درسا را با جمله " خانه ای خواهم ساخت" در سطح شهر می بینیم. جمله ای که معنایش نه ساختن خانه ای از جنس آجر و سنگ و ستون های آهنین، بلکه از جنس تبلور احساس خوبی  است که رسالت چرم درسا برای زندگی من و توست   و برای تحقق یافتنش تمام افراد درسا نهایت تلاششان را می کنند.


خانه در این عبارت، به معنای زندگی است، زندگی پارسی با یک برند ملی و تمامی محصولاتی از این برند که زندگی، تک تک لحظاتش، شادمانی و حس لذت از زندگی را می سازند.


می توان در قلب ها نفوذ کرد، می توان ماندگار شد و درخشید و زندگی را با آجرهای عشق و احساس زیبا ساخت. آجر هایی از محصولات ملی و  محصولات خانه درسا که اندیشه ایرانی را گسترش می دهد.
کد N1614431

وبگردی