آفتاب
از مرز باشماق مریوان؛

پیکرمطهر ۲۰ شهید دوران دفاع مقدس وارد خاک ایران اسلامی شد

پیکرمطهر ۲۰ شهید دوران دفاع مقدس وارد خاک ایران اسلامی شد

سنندج- پیکر مطهر ۲۰ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس صبح امروز سه شنبه از مرز باشماق مریوان وارد خاک میهمن اسلامیمان شد و مورد استقبال مردم شهادت طلب و غیور مریوانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در حاشیه ورود پیکر این شهدا به خبرنگاران گفت: امسال برای دومین مرتبه است که پیکر شهدای تاز تفحص شده از مرزباشماق وارد خاک کشورمان می شود.

محمدرضا شرفبیانی عنوان کرد: بعد از استقبال پیکر شهدا درباشماق مریوان به سنندج منتقل شده و از جلوی پادگان تا مسجد جامع تشییع و مورد بدرقه مردم این شهر قرار می گیرند.

وی بیان کرد: برگزاری شبی با شهدا در ساعت ۱۹ همین روز در مسجد جامع سنندج  از دیگر برنامه هایی است که امروزبه مناسبت ورود پیکر مطهر این شهدا در استان برگزار می شود.

وی اظهارداشت: پیکر مطهر این شهدا بعد از بدرقه مردم برای تشخیص هویت و انجام آزمایشات لازم در این خصوص به تهران منتقل می شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با اعلام اینکه تدفین پیکر سه شهید گمنام به استان واگذار شده است، گفت: قرار شده پیکر مطهر دو شهید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه و یک پیکر هم در ستاد لشکر ۲۲ سپاه بیت المقدس استان تدفین شوند.

کد N1614211

وبگردی