آفتاب

تمرین تاکتیک‌های مختلف در رزمایش نیروی زمینی سپاه /افزایش توان رزمی قرارگاه نجف اشرف

تمرین تاکتیک‌های مختلف در رزمایش نیروی زمینی سپاه /افزایش توان رزمی قرارگاه نجف اشرف

تسنیم نوشت: فرمانده قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه درباره اهداف رزمایش امام علی(ع) گفت: ارتقا توان رزم و آمادگی دفاعی نیروی زمینی سپاه از اهداف برگزاری رزمایش امام علی(ع) است.

سردار محمدنظر عظیمی درباره برگزاری رزمایش امام علی(ع) نزسا گفت: این رزمایش در منطقه عمومی غرب کشور و با به‌کارگیری یگان‌های تحت امر قرارگاه نجف اشرف اجرا می‌شود.

وی افزود: ارتقا توان رزمی رزمندگان و بسیجیان در یگان‌های رزم قرارگاه نجف اشرف برای حضور در ماموریت‌های محوله در صورت نیاز و ایجاد قدرت بازدارندگی دفاعی، از جمله اهداف برگزاری این رزمایش است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: در این رزمایش قرار است که انواع تاکتیک‌های نبرد از جمله نبردهای نامتقارن، تمرین شده و یک ارزیابی دقیقی از وضیعت نیروهای قرارگاه صورت بگیرد.

سردار عظیمی اضافه کرد: در این رزمایش، قرارگاه نجف در نظر دارد که بخشی از آمادگی رزمی و امکانات خود را به نمایش گذاشته و در تمریناتی در مقیاس واقعی، با تهدیدات مواجهه کند.

وی در پایان اظهار داشت: البته قرارگاه نجف اشرف در طول سالیان اخیری که تشکیل شده، به وضوح نشان داده که هیچ گاه از سطح آمادگی خود نکاسته، بلکه همواره سطح آمادگی رزمی، اطلاعاتی و پشتیبانی خود را افزایش داده است.

29212

کد N1614163

وبگردی