آفتاب

برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با دیواری در ولنجک/4 نفر مجروح شدند

برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با دیواری در ولنجک/4 نفر مجروح شدند

برخورد شدید یک دستگاه مینی بوس اویکو با دیوار چهار مجروح برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا، در پی تماس رانندگان عبوری مبنی بر برخورد یک دستگاه مینی بوس با دیوار؛ ستاد فرماندهی در ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز آتش نشانان ایستگاه ۶۴ و گروه امداد و نجات ۱۶ را به محل حادثه واقع در ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان گلستان دوم اعزام کرد.

رامین نایب پور رئیس ایستگاه ۶۴ آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت، گفت: یک دستگاه خودروی مینی بوس اویکو به رانندگی سید عباس م ۵۵ساله با شش مسافر درخیابان گلستان در حرکت بود که به دلایل نامعلومی از مسیراصلی منحرف شد و پس از عبور از بلوار دانشجو با دیوار برخورد کرد.

وی با اشاره به گرفتار شدن راننده در داخل مینی بوس، افزود: آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول از آتش نشانان بلافاصله با نصب علائم هشدار دهنده و قطع برق خودرو به ایمن سازی محل حادثه پرداختند و گروه دیگر با استفاده از تجهیزات ویژه نجات با تلاش فراوان توانستند راننده خودرو که ازقسمت پای چپ درون خودرو گرفتارشده بود را از داخل خودرو خارج کنند.

وی ادامه داد: در اثر این حادثه هم چنین سه نفر از سرنشینان این خودرو یک زن ۴۵ساله و دو دختر بچه دو ساله ازناحیه سر دچار شکستگی شدند که این سه مسافر به همراه راننده توسط آتش نشانان به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل شدند و به بیمارستان انتقال یافتند.

نایب پور گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و انتقال خودرو توسط جرثقیل به کار خود خاتمه داده و به ایستگاه مربوطه مراجعت کردند.

کد N1614102

وبگردی