آفتاب
یک ماه پس از فسخ قرارداد؛

ایمیل درک باورمن به فدراسیون بسکتبال/ چرا پاسخ من را نمی دهید؟!

ایمیل درک باورمن به فدراسیون بسکتبال/ چرا پاسخ من را نمی دهید؟!

سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال که یک ماه پیش اقدام به فسخ یک طرفه قراردادش کرد با ارسالی ایمیلی پیگیر پاسخ و واکنش مسئولان فدراسیون ایران در این زمینه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، درک باورمن که در یک مقطع هدایت تیم ملی بسکتبال ایران را بر عهده گرفت اما نتوانست این تیم را صاحب سهمیه المپیک کند، آبان ماه سال گذشته طی مذاکرات جدید با مسئولان بسکتبال کشورمان متعهد به همکاری چهارساله با بسکتبال ایران شد و قرارداد جدید خود را بر این مبنا نهایی کرد.

با این حال وی یک ماه پیش که برای تعطیلات کریسمس به آلمان سفر کرده بود، به انعقاد قرارداد با تیم باشگاهی وورزبورگ برای همراهی این تیم در بوندس لیگا تا فصل ۲۰ - ۲۰۱۹ اقدام کرد و به نوعی به صورت یک طرفه قراردادش با بسکتبال ایران را فسخ کرد. باورمن این موضوع را به فدراسیون بسکتبال ایران اطلاع رسانی کرد اما مسئولان فدراسیون هیچ واکنش و پاسخی به شخص وی نداشتند و همین مسئله موجب تعجب و پیگیری های دوباره باورمن شده است.

باورمن امروز با ارسال ایمیلی به فدراسیون بسکتبال پیگیر وضعیت خود و پاسخ مسئولان بسکتبال ایران برای فسخ قراردادش شده است. این مربی تاکید کرده که «من تقاضای فسخ قراردادم کرده ام پس چرا پاسخی به من نمی دهید؟!»

به گزارش مهر، درک باورمن در حالی پیگیر وضعیت قراردادش و فسخ آن شده که مسئولان فدراسیون بسکتبال با توجه به اقدام درک باورمن، شکوائیه ای ۱۵ - ۱۰ صفحه ای را تنظیم کرده اند تا بر علیه وی به مرجع حل اختلاف فدراسیون بین المللی بسکتبال ارسال شود. این شکوائیه به دو زبان فرانسه و انگلیسی ترجمه  ارسال خواهد شد.

کد N1614048

وبگردی