آفتاب

سرلشکر باقری: نباید لحظه‌ای از افزایش قدرت دفاعی غفلت کنیم /می‌توان «فتح خرمشهر مکرر» را تضمین کرد

سرلشکر باقری: نباید لحظه‌ای از افزایش قدرت دفاعی غفلت کنیم /می‌توان «فتح خرمشهر مکرر» را تضمین کرد

تسنیم نوشت: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تاکید بر افزایش آمادگی‌های رزمی نیروهای مسلح گفت: ما نباید لحظه‌ای از اندیشیدن به افزایش قدرت دفاعی کشور غفلت کنیم.

سرلشکر محمد باقری صبح امروز (دوشنبه 4بهمن) در مراسمی با حضور فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تقدیر از رشادت‌ها و دلاوری‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در 8 سال دفاع مقدس، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش می‌بایست ضمن آمادگی کامل روز به روز بر توانایی و قدرت دفاعی خود افزوده و همواره با پیشرفت‌های جدید در عرصه نظامی آماده رزم و دفاع از مرزهای کشور اسلامی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت انتصاب فرمانده جدید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انتظارات ستاد کل نیروهای مسلح از نیروهای مسلح این است که با حفظ روحیه ایثارگری و آموزش‌های دینی روز به روز بر تقویت روحیه و آمادگی‌ یگان‌های رزم افزوده تا دشمنان حتی لحظه‌ای به فکر تجاوز به کشور ما نباشند و ما نباید لحظه‌ای از اندیشیدن به افزایش قدرت دفاعی کشور غفلت کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: شما عزیزان با دیگر همرزمانتان در سایر نیروهای ارتش و سپاه و دیگر مجموعه‌های امنیتی و دفاعی کشور مظهر نسل با بصیرت هستید و قدرت واقعی نیروهای مسلح ما «ایمان حقیقی و انقلابی گری» است.

سرلشکر باقری اضافه کرد: تلاش برای بازآفرینی پیروزی‌های گذشته می‌تواند «فتح خرمشهر مکرر» را تضمین کند، این همان درسی است که ما از 8 سال دفاع مقدس آموخته‌ایم. ما بایستی با استمداد از شهدا مسیرمان را ادامه بدهیم و در این مسیر باید با ولایتمداری بدون تفسیر و تعبیر و با تبعیت کامل عمل کنیم، ما باید به قدرت الهی اتکا کنیم و مطمئن باشیم که خداوند در این راه به همه ما عنایت می‌فرمایند.

29212

کد N1613153

وبگردی