آفتاب
مدیرمسئول عصر اندیشه در گفت‌وگو با مهر:

انتشار «عصر اندیشه» به دلیل مشکلات مالی متوقف شد

انتشار «عصر اندیشه» به دلیل مشکلات مالی متوقف شد

محمد مهدی دانی مدیرمسئول عصر اندیشه گفت: مشکلات مالی موجب توقف انتشار این نشریه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی دانی مدیر مسئول «عصر اندیشه» در پاسخ به سوالی درباره علت توقف انتشار این نشریه، اظهار کرد: متاسفانه مشکلات و فشارهای مالی و عدم امکان تامین هزینه‌های نشریه موجب توقف انتشار نشریه عصر اندیشه شده است.

وی با اشاره به عملکرد بسیار موفق نشریه عصر اندیشه، این موفقیت را مرهون یک کار تیمی، حضور جمعی از روزنامه‌نگاران متخصص و صاحب‌نظر در حوزه علوم انسانی و وجود یک سردبیر دلسوز در این نشریه عنوان کرد و گفت: الحمدلله مجموعه این تیم موفق شد در این ۱۳ شماره‌ منتشره، کارنامه خوب و قابل توجهی از خود به جای بگذارد. 

مدیرمسئول عصر اندیشه با اظهار تاسف شدید از توقف چنین نشریاتی در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: بدون شک رسانه‌هایی نظیر عصر اندیشه می‌توانند نقش پررنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن در حوزه فرهنگ داشته باشند، و بدین لحاظ، توقف انتشار این نشریات به دلیل مشکلات مالی بسیار ناراحت‌کننده است.

محمدمهدی دانی در ادامه تاکید کرد: تمام تلاش بنده بر آن خواهد بود تا انشاءالله در صورت تامین مالی، در اولین فرصت عصراندیشه را مجدداً راه اندازی کنم.

عصر اندیشه به مدیرمسئولی محمدمهدی دانی و سردبیری پیام فضلی نژاد از شهریور ۱۳۹۱ به جرگه نشریات کشور پیوست و در طول بیش از دو سال و نیم، ۱۳ شماره از آن به زبانهای فارسی، عربی و انگلیسی منتشر شد. این نشریه به دلیل نوع عملکرد موفق خود از همان شماره‌های اول مورد توجه صاحب‌نظران و اندیشمندان حوزه علوم انسانی قرار گرفت. عصراندیشه در نمایشگاه مطبوعات سال ١٣٩٤ نیز رتبه اول نشریات بخش خصوصی را در حوزه دین و اندیشه کسب از آن خود کرد.

کد N1612247

وبگردی