آفتاب

شاسی بلند جدید “ب‌ام‌و” با پیشرانه هیبریدی

شاسی بلند جدید “ب‌ام‌و” با پیشرانه هیبریدی

اخیرا صحبت های زیادی درباره یک نسل جدید در بین خودرو های “ب ام و” یعنی سری X7 شنیده ایم. از عکس های منتشر شده از این مدل احتمال می رود که این خودرو آلمانی بخواهد با رقبایی همچون بنتلی رقابت کند. اما اخبار بیشتری نیز در این رابطه منتشر شده است.

به نقل از مجله Autocar انگلستان، “ب ام و” علاوه بر پیشرانه های بنزینی، این خودرو را در مدل های هیبریدی نیز عرضه خواهد کرد. اخیرا منابع معتبر پیش بینی کرده بودند که این خودرو دارای دو گزینه شش و یا هشت سیلندر خواهد بود و با حجم موتور ۳ لیتری در مدل ۳۰d و ۴.۴ لیتری در مدل های ۴۰d و ۵۰d به بازار خواهد آمد.

پیشرانه های سری هیبریدی آن می تواند بسیار شبیه آن چیزی باشد که در مدل ۷۴۰ این شرکت استفاده شده است، یعنی یک موتور ۲ لیتری به همراه دو موتور برقی و دو توربوشارژ که دارای ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ است و قدرتی معادل ۲۵۵ اسب بخار را تولید می کند.

ایان رابرتسون، مدیر مسئول بخش فروش و بازاریابی “ب ام و” سال گذشته اعلام کرد که این خورو برای فروش در بازار چین، آمریکا و انگلستان در نظر گرفته شده است. این کمپانی قصد دارد تا این خودرو را به یکی از پرچمداران خودرو های لوکس خودش تبدیل کند با امکاناتی بیشتر از سدان سری ۷ خود.

24 آنلاین
کد N1611813

وبگردی