آفتاب

منصوریان و افتخاری باهم می روند؟

 منصوریان و افتخاری باهم می روند؟

استقلال پس از باخت خانگی به استقلال خوزستان دوباره در شرایط بحرانی قرار گرفت و دوباره شایعات اردوی آبی‌ها را فرا گرفته است.

استقلال پس از باخت خانگی به استقلال خوزستان دوباره در شرایط بحرانی قرار گرفت و دوباره شایعات اردوی آبی‌ها را فرا گرفته است. آبی‌پوشان در حالی امروز در آبادان دیداری دشوار با تیم تازه جان گرفته نفت دارند که برخی منابع خبری از چند روز پیش این دیدار را آخرین فرصت علیرضا منصوریان برای بقا می‌دانند. این در حالی است که هیئت مدیره باشگاه استقلال در آخرین نشست خود با حمایت قاطع از منصوریان به او در نقل‌وانتقالات اختیار تام داد تا تیم را تقویت و ضعف‌ها را برطرف کند. حالا در شرایطی که سرمربی استقلال چند بازیکن جدید از جمله سرور جبارف و آندرانیک تیموریان را به خدمت گرفته و چند بازیکن قبلی تیمش مثل بختیار رحمانی، آرش افشین و امین حاج‌محمدی را کنار گذاشته، خود در آستانه کنار رفتن از استقلال است. البته صحبت از کنار گذاشتن منصوریان نیست بلکه برخی سایت‌ها از احتمال استعفای او در صورت عدم نتیجه‌گیری استقلال مقابل نفت آبادان خبر داده‌اند. پیرو این خبر که تایید یا تکذیب نشده رسانه‌ها از برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال خبر می‌دهند که ظاهرا تصمیمات آن متاثر از نتیجه بازی نفت و استقلال خواهد بود.
این‌که عنوان شده تصمیمات اتخاذی هیئت مدیره تحت تاثیر نتیجه بازی خواهد بود، شایعه برکناری یا استعفای احتمالی منصوریان را تقویت می‌کند و بیشتر به آن دامن می‌زند. این بخش از خبر هیئت مدیره به معنای آن است که احتمالا سرمربی استقلال خودش مسئله استعفا را مطرح کرده و با مخالفت هیئت مدیره مواجه شده و حالا منتظر نتیجه بازی است تا تصمیم دیگری بگیرد. البته یک گمانه‌زنی هم وجود دارد مبنی بر این‌که باشگاه به منصوریان اولتیماتوم داده و از او خواسته برای حفظ شان جایگاهش در صورت عدم نتیجه‌گیری مقابل نفت آبادان خودش استعفا دهد تا با حکم برکناری از استقلال نرود. در کنار این شایعه بحث مدیریت هم مطرح شده و بعضی منابع غیر موثق از جایگاه متزلزل سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال خبر می‌دهند و گفته می‌شود او و منصوریان حداکثر 4 بازی دیگر فرصت دارند که اوضاع را سر و سامان دهند در غیر این صورت همزمان شاهد تغییرات در کادر فنی و مدیریتی خواهیم بود. قطعا این شرایط بی‌ثبات به لحاظ روحی و روانی روی آبی‌پوشان اثر مخرب بر جا می‌گذارد و حتی اگر استعفا و تغییری هم در کار نباشد با این اخبار و شایعات بعید به نظر می‌رسد بازیکنان استقلال بتوانند توانایی‌شان را نشان دهند.

خراسان
کد N1611753

وبگردی