آفتاب

تحلیل یک امیر ارتش از ۸ سال رفتار اوباما برابر ایران

تحلیل یک امیر ارتش از ۸ سال رفتار اوباما برابر ایران

میزان نوشت: جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خصوص عملکرد هشت ساله اوباما در برابر ملت ایران توضیحاتی را ارائه داد.

امیر محمدحسن نامی با اشاره به پایان دوره هشت ساله ریاست جمهوری باراک اوباما در آمریکا و ترک کاخ سفید از سوی او اظهار داشت: علی‌رغم اینکه برخی هم در درون آمریکا و هم در درون کشور ما، قصد داشتند رفتار بد و ناجوانمردانه اوباما در برابر ملت ایران را بزک کنند اما با تمدید تحریم ها دیدیم که دشمنی و عداوت او با جمهوری اسلامی ایران ریشه ای عمیق دارد و بزک کردنی نیست.

وی با بیان اینکه اوباما بر خلاف آنچه در ظاهر نشان داد هیچگاه با مردم ایران دوست نبود عنوان کرد: رفتار و عملکرد اوباما در برابر ایران همواره خصمانه بود و حتی برجام نیز نتوانست در تغییر این رفتار خصمانه موثر واقع شود.

امیر نامی در ادامه گفت: یکی از ویژگی هایی که ترامپ به رئیس جمهور جدید آمریکا می تواند داشته باشد این است که از رفتار گذشته اوباما در برابر ملت ایران و در منطقه غرب آسیا درس عبرت بگیرد و بداند که با ملت بزرگ و شجاع ایران چگونه برخورد کند؛ اگر این موضوع را خوب درک کند در تصمیم گیری‌هایش نیز می تواند عملکرد واقع گرایانه تری داشته باشد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: ترامپ اگر اشتباهات اوباما را تکرار نکند و تحریم های ایران را لغو کند می تواند تصویری متفاوتی از رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در اذهان عمومی مردم ایران از خود به تصویر بکشد.

وی در پایان با بیان اینکه ملت ایران زیر سایه رهبری مقتدرانه و الهی مقام معظم رهبری در برابر تمام شیطنت های استکبار و صهیونیسم جهانی، ایستاده و روز به روز شکوفات می شود خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه مقاومت و برتری ملت ما در برابر حربه های ناجوانمردانه استکبار جهانی است.

29212

کد N1611660

وبگردی