آفتاب

مراسم اختتامیه نهمین جشنواره طنز سوره لغو شد

مراسم اختتامیه نهمین جشنواره طنز سوره لغو شد

مدیرعامل موسسه سپهر سوره گفت: مراسم اختتامیه جشنواره طنز سوره به احترام خانواده شهدای آتش‌نشان و همچنین ملت عزادار ایران لغو شد.

به گزارش ایلنا، حامد رهنما هنر ضمن تسلیت این حادثه دردناک افزود: نهمین دوره جشنواره طنز قرار بود 4 بهمن‌ماه برگزار شود اما به دلیل حادثه تالم‌بار ساختمان پلاسکو و شهادت عده‌ای از آتش‌نشان‌ها و به دلیل همدردی با خانواده آنها و ملت داغدار ایران، اجرای این مراسم برای روز 4 بهمن‌ماه لغو و زمان برگزاری مراسم اختتامیه در اخبار تکمیلی دیگر اعلام خواهد شد.

وی افزود: برگزاری جشنواره هایی همچون جشنواره طنز از نیازهای اساسی جامعه امروزی برای شهروندان است تا  اندکی از فضای روزمرگی ها، مشغولیت ها،  و مشکلات‌شان فاصله گرفته و با زبان طنز فضای جامعه را به سمت شادی و نشاط شهروندان برد

رهنما تصریح کرد: جشنواره طنز سوره نیز با همین هدف شکل گرفته و امسال ما مفتخر هستیم تا نهمین دوره آن را برگزار کنیم. البته با توجه به شرایط فعلی پیش آمده برای شهروندان و برای همراهی و همدردی با این بزرگواران ضروری بود تا زمان برگزاری جشنواره را تغییر داده و قطعاً زمان بعدی برگزاری مراسم اختتامیه پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر این آتش‌نشان‌های فداکار اعلام می شود.

گفتنی است، نهمین جشنواره طنز سوره با هدف پرورش استعدادهای جوان، ترویج و معرفی طنز فاخر در بخش‌های نثر، نظم، داستان‌کوتاه، مقالات پژوهشی، عکس، کاریکاتور و استندآپ کمدی با موضوع آزاد برگزار می شود.

کد N1611281

وبگردی