آفتاب
فرانسه و بلژیک میزبانی می‌کنند

«تو با کدام باد می‌روی» در اروپا/ اثری که در ایران اجرا نشده است

«تو با کدام باد می‌روی» در اروپا/ اثری که در ایران اجرا نشده است

نمایش «تو با کدام باد می روی» به کارگردانی کمال هاشمی در قالب توری اروپایی در سه شهر کشور فرانسه به صحنه رفت و در ادامه این تور در کشور بلژیک به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «تو با کدام باد می روی» به نویسندگی جمال هاشمی و کارگردانی کمال هاشمی از ۳ ژانویه (۱۴ دی ماه) در قالب توری اروپایی، اجرای خود را در ۳ شهر کشور فرانسه آغاز کرد. این نمایش در روزهای ۵ و ٦ ژانویه (۱۶ و ۱۷ دی ماه) در شهر آراس کشور فرانسه در ۲ اجرا به صحنه رفت. در ادامه نمایش «تو با کدام باد می روی» در روزهای ١٢ و١٣ ژانویه (۲۲ و ۲۳ دی ماه) در شهر مارسی ۲ اجرا داشت.

همچنین این نمایش در روزهای ۱۷ و ۱۸ ژانویه (۲۷ و ۲۸ دی ماه) در شهر مولوز کشور فرانسه نیز در قالب ۲ اجرا به صحنه رفت.

نمایش «تو با کدام باد می روی» قرار است در ادامه تور اروپایی خود، روزهای ۲۷ و ۲۸ ژانویه (۷ و ۸ بهمن ماه) در شهر بروکسل کشور بلژیک نیز ۲ اجرا داشته باشد.

این نمایش پیش از این و در سال ۲۰۱۵ در فستیوال بین المللی تئاتر بولوار سوئیس که هر ساله در یک فراخوان بین المللی موضوعی را مطرح می کند و پذیرای ایده های مرتبط با موضوع است، حضور داشت. نمایش «تو با کدام باد می روی» تنها اثر برگزیده از آسیا و جزو ٧ اثر برگزیده این فستیوال در سال ۲۰۱۵ بود.

این نمایش با حضور بازیگرانی چون کاظم سیاحی، محمد عباسی، شیوا فلاحی، سونیا سنجری و حامد نجابت اجرا می شود و آنکیدو دارش طراحی صدا و ساخت موسیقی اثر را بر عهده دارد.

نمایش «تو با کدام باد می روی» علیرغم حضور بین المللی موفق خود، هنوز در ایران در قالب اجرای عمومی به صحنه نرفته است.

کد N1610551

وبگردی