آفتاب

ایوانکا ترامپ خطاب به مخالفان: به پدرم فرصت دهید/آمریکا دچار دودستگی شده است

ایوانکا ترامپ خطاب به مخالفان: به پدرم فرصت دهید/آمریکا دچار دودستگی شده است

دختر دونالد ترامپ از مخالفان پدرش خواست به او «فرصت بدهند» و خاطر نشان کرد به پدرش توصیه کرده است که توییت کردن را متوقف کند.

«ایوانکا ترامپ»، دختر 35 ساله «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور جدید آمریکا، در برنامه‌ای در شبکه تلویزیونی «ای بی سی» که چند ساعت پیش از مراسم تحلیف پدرش در واشنگتن به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا، پخش شد اذعان کرد که «کشور دچار دودستگی شده است.»

وی در عین حال افزود: «اما من در تمام عمر دیدم که پدرم یک عامل وحدت‌بخش باورنکردنی بود. به خاطر همین به هر یک از مخالفانش می گویم که به او فرصت بدهند، اجازه بدهند امور را در دست بگیرد، اجازه بدهند ثابت کند که آنها اشتباه می کنند.» ایوانکا ترامپ قول داد سخنرانی تحلیف پدرش، سخنرانی «وحدت و خوشبینی» خواهد بود.

ایونکا ترامپ در مقابل زنانی که نگران به قدرت رسیدن پدر میلیاردرش هستند و بسیاری از آنها قصد دارند روز شنبه تظاهرات اعتراضی بزرگی بر پا کنند، گفت که پدرش در تمام عمرش حمایت و دفاع از زنان را نشان داده است.
دونالد ترامپ بابت توییت‌های بی‌شمارش درباره موضوعات مختلف بسیار مورد انتقاد واقع است.

ایوانکا ترامپ در پاسخ به این پرسش که آیا او گاهی به پدرش می گوید که توییت کردن را متوقف کند، گفت: «قطعا، گاهی به او می گویم که این کار را نکند.» وی در عین حال خاطر نشان کرد که توییتر ابزاری «بسیار قوی» است که به پدرش امکان می دهد مستقیما پیام خود را برساند.

این مانکن سابق که به یک زن تاجر تبدیل شد همچنین لقب «بانوی اول واقعی» را که برخی رسانه‌های آمریکایی به او داده‌اند «نامناسب» دانست و گفت: «یک بانوی اول وجود دارد، ملانیا یک بانوی اول باورنکردنی خواهد بود. من به او افتخار می کنم.»

در حالی که «جرد کوشنر»، همسر ایوانکا ترامپ، به عنوان مشاور عالی کاخ سفید انتخاب شده است، او مداخله خود را در برخی پرونده‌ها منتفی ندانست. ایوانکا ترامپ گفت: «اولویت من نقل مکان به واشنگتن، سفر کردن به اقصی نقاط کشور، شنیدن و دیدن این است که من چگونه می توانم یک ارزش افزوده مثبت داشته باشم.»

ایوانکا ترامپ از سوی دیگر اطمینان داد که به رغم بداخلاقی‌های مبارزات انتخاباتی و شکست دردناک هیلاری کلینتون، او همچنان با «چلسی»، دختر هیلاری کلینتون، که تقریبا هم سن خود اوست (36 سال) دوست خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران
کد N1610454

وبگردی