آفتاب
به دستور وزیر بهداشت صورت می گیرد؛

توزیع ماسک بین نیروهای امدادی و انتظامی در محل حادثه پلاسکو

توزیع ماسک بین نیروهای امدادی و انتظامی در محل حادثه پلاسکو

رئیس مرکز اورژانس کشور، با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو، از توزیع ماسک در بین نیروهای امدادی و انتظامی مستقر در محل حادثه خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر پیرحسین کولیوند با اشاره به درمان سه نفر دیگر از آتش نشانان در محل حادثه پلاسکو به صورت سرپایی، گفت: تا ساعت ۲۰ امشب ۱۱۴ نفر تحت درمان قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: از امروز به دلیل شدت و غلظت دود حاصل از حریق ساختمان پلاسکو، بیش از یک هزار ماسک بین نیروهای امدادی و انتظامی حاضر در محل توزیع شده است.

کولیوند خاطرنشان کرد: این تعداد ماسک تا شامگاه امشب به پایان رسید و با دستور وزیر بهداشت، دو هزار ماسک دیگر تامین و بین نیروهای حاضر توزیع شد.

سرپرست مرکز اورژانس کشور با اشاره به درمان ۷۷ نفر از مصدومان حادثه پلاسکو در محل این حادثه، اظهار داشت: تا کنون ۳۷ نفر از مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که یکی از آتش نشانان به نام بهنام میرزاخانی صبح امروز به دلیل شدت سوختگی در بیمارستان شهید مطهری، به شهادت رسید.

وی یادآور شد: ۳۱ نفر از مصدومان پس از ارائه خدمات درمانی، از بیمارستانهای تهران ترخیص شدند و در حال حاضر فقط ۵ نفر از آنها بستری هستند.

به گفته کولیوند، اسامی مصدومانی که در بیمارستان های تهران بستری هستند، به شرح زیر است:

فخرالدین گودرزی (پارس)
امیر مهدیانی (کسری)
محمد آستراکی (سینا)
سید مجتبی حنیفه (سینا)
مهرداد ربیعی (بانک ملی)

کد N1610253

وبگردی