آفتاب
مهر خبر می‌دهد

دو فیلم در انتظار اعلام دبیر/ هیات انتخاب قبلا اعلام رای کرده است

دو فیلم در انتظار اعلام دبیر/ هیات انتخاب قبلا اعلام رای کرده است

با انصراف دو فیلم «شعله ور» و «امپراطور جهنم» از بخش غیررقابتی جشنواره فیلم فجر سینماگران در انتظار اعلام آثار جایگزین از سوی دبیر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که دو فیلم سینمایی «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله و «امپراتور جهنم» ساخته پرویز شیخ طادی از بخش خارج از مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر انصراف دادند این امکان وجود دارد که دو فیلم دیگر جایگزین این دو اثر سینمایی شوند.

طبق اطلاعات خبرنگار مهر، دیگر نیازی به تشکیل جلسه هیات انتخاب برای معرفی دو فیلم جایگزین نیست چراکه هیات انتخاب در صورت جلسه ای که در آن همه فیلم های حاضر در جشنواره فیلم فجر را اعلام کرده بودند تعدادی فیلم با مشخص بودن اولویت بندی آنها به دبیر جشنواره ارائه داده اند که بر این اساس تعدادی فیلم برای بخش مسابقه و تعدادی برای خارج از مسابقه اعلام شد و هنوز تعدادی فیلم در لیست باقی مانده که به اصطلاح به آنها آثار رزرو می گویند.

محمد حیدری دبیر جشنواره فیلم فجر می تواند با توجه به اولویت های مشخص شده از سوی هیات انتخاب دو فیلم را به جای دو اثر انصراف داده از بخش غیررقابتی معرفی کند. اعلام دو فیلم جایگزین بر عهده دبیر جشنواره است و وی این اختیار را دارد که فیلمی را جایگزین کند و یا اصلا آثاری را معرفی نکند.

کد N1610174

وبگردی