آفتاب
امام جمعه موقت کرمانشاه:

منافقان با تبلیغات می خواهند بین مردم و انقلاب تفرقه افکنی کنند

منافقان با تبلیغات می خواهند بین مردم و انقلاب تفرقه افکنی کنند

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: منافقین با سم پاشی و تبلیغات منفی می خواهند بین مردم و مسئولان تفرقه و جدایی ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمد حجتی در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه افزود: حضور با شکوه مردم و مسئولان در مراسم تشییع و تدفین آیت الله هاشمی رفسنجانی این شخصیت برجسته انقلاب اسلامی، نمادی از وحدت و همبستگی را به نمایش گذاشتند و منافقان و دشمنان انقلاب اسلامی را دلسرد و مایوس کردند.
وی به ترفندهای منافقین در جامعه برای ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: جوانان مومن و انقلابی زیادی خواهان دفاع از حرم های ائمه اطهار در عراق و سوریه هستند که این درخواست ها، نشان می دهند خانواده ها و مردم ایران اسلامی، اسلام و انقلاب را دوست دارند و هر جا لازم باشد و به هر نحوی از آن دفاع می کنند.
خطیب این هفته نماز جمعه کرمانشاه، وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی را یک نعمت بزرگ برای کشور دانست و افزود: مقام معظم رهبری به حق در 27 سالی که انقلاب اسلامی را هدایت می کنند، انقلاب را از فتنه های زیادی با هوشیاری و تدبیر حفظ کردند.
آیت الله حجتی با بیان اینکه باید همیشه در پی شناختن موضع حق باشیم و خود را در پناه آن قرار دهیم تا در امان باشیم، گفت: باید دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی و رهبری را خوب بشناسیم تا در موقع بحران بدانیم به چه کسی می شود اعتماد کرد.
وی در ادامه سخنانش گفت: نظام جمهوری اسلامی هر جا که مظلومی کمک بخواهد و در راه خدا و پیغمبر با مخاطراتی روبرو شود به کمک مستعضفان جهان می شتابد.
او همچنین مردم را به شناختن جایگاه خداوند، پیغمبر، امامان و مراجع تقلید دعوت کرد و گفت: مراجع تقلید و علمای دین همان طور که پیغمبر اکرم (ص) می فرمایید، وارثان انبیاء هستند.
خطیب جمعه موقت کرمانشاه در ادامه ریشه همه نیکی ها و خوبی های دنیا را تقوا دانست و همه را برای عاقبت به خیری به ایمان، تقوا و عمل صالح دعوت کرد.
3209/3033/1772 خبرنگار: عباداله آذرگون ** انتشاردهنده: مجید ملازاده
کد N1610104

وبگردی