آفتاب

امام جمعه کاشان: اوباما در کشتار مردم فلسطین، عراق و سوریه نقش اول را داشت

امام جمعه کاشان: اوباما در کشتار مردم فلسطین، عراق و سوریه نقش اول را داشت

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا در همه جنگ ها، کشتارها و جنایت هایی که تروریست ها و صهیونیست ها در کشورهای فلسطین، لبنان، عراق، سوریه، بحرین و افغانستان انجام دادند، نقش اول را داشت.

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان با اشاره به وداع اوباما با صندلی ریاست جمهوری آمریکا که امروز رخ می دهد، اظهار کرد: اوباما مرتکب ظلم ها و جنایات فراوانی بر ملت های آمریکا، اروپا و جهان اسلام شد.
وی افزود: اوباما با جنگ و خونریزی، میلیون ها انسان را از کشورهای عراق، سوریه، برخی کشورهای آفریقایی و دیگر کشورهای جهان در دریاها غرق و یا در صحراها سرگردان کرد.
خطیب نماز جمعه کاشان در بخش دیگری از سخنانش با محکوم کردن جنایات آل خلیفه، خاطرنشان کرد: این رژیم منحوس در هفته گذشته سه جوان مظلوم شیعه را آن قدر شکنجه داد تا به زور از آنان اقرار خرابکاری بگیرد و آنان را محکوم به اعدام کرد.
وی تصریح کرد: سرنوشت آل سعود و آل خلیفه مانند محمدرضا پهلوی شاه خائن ایران، صدام و منافقان است و دعاهای مردم به عرش خدا می رود و مستجاب می شود.
آیت الله نمازی هم چنین با اشاره به افتتاح پل ولایت در مقابل مصلی نماز جمعه کاشان، این طرح را بسیار مهم دانست و گفت: ساخت این پل یک امر ضروری و حیاتی برای حفظ امنیت و جان شهروندان، مسافران و بخصوص نمازگزاران است.
وی با بیان این که کسانی که به مردم خدمت ارائه می کنند، باید حمایت شوند، تاکید کرد: عمران، آبادانی، توسعه و پیشرفت کشور در سایه انسجام، وحدت و حمایت محقق می شود.
نمازی همچنین آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تهران را حادثه ای تلخ بیان کرد و آن را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده های حادثه دیده تسلیت گفت.
وی هم چنین بر ازدواج آسان جوانان تاکید کرد و از والدین خواست، نگذارند ازدواج دختران و پسران جوان، طولانی شود تا در موعد مقرر به خانه بخت بروند.
7408/6136 / 6022 خبرنگار: یوسف صائب - انتشار دهنده : مسعود عمادی
کد N1609992

وبگردی