آفتاب

هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس منطقه 12 تهران در روز شنبه اتخاذ نشده است

هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس منطقه 12 تهران در روز شنبه اتخاذ نشده است

تهران -ایرنا - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت که تاکنون تصمیمی برای تعطیلی مدارس منطقه 12 پایتخت(محدوده ساختمان پلاسکو) در روز شنبه 2 بهمن، اتخاذ نشده است.

مسعود ثقفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در صورت اعمال محدودیت های ترافیکی در سطح منطقه، اطلاع رسانی مناسب در خصوص تعطیلی مدارس محدوده ساختمان پلاسکو از طریق آموزش و پرورش منطقه 12 انجام خواهد شد.
وی اظهار کرد: در صورت اعمال محدودیت های ویژه ترافیکی در محدوده ساختمان پلاسکو، احتمال تعطیلی مدارس منطقه 12 با تایید ستاد بحران وجود دارد که در صورت لزوم برای تعطیلی مدارس این منطقه برای روز شنبه(دوم بهمن ماه) تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: هر گونه تصمیم در خصوص تعطیلی احتمالی مدارس منطقه12، به صورت رسمی از طریق آموزش و پرورش این منطقه اعلام می شود.
ساختمان تجاری پلاسکو در محدوده خیابان جمهوری تهران حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه دچار حریق شد که پس از حدود سه ساعت، 15 طبقه ساختمان بطور کامل تخریب شد و فروریخت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی ** انتشار دهنده:علی شهیدیان
تهرام/7245/1647/ 1625
کد N1609894

وبگردی