آفتاب

منتجب‌نیا: تلاش کنیم تا روحانی با رأی بالاتر پیروز انتخابات شود/دوری از افراط خط مشی هاشمی بزرگ بود

منتجب‌نیا: تلاش کنیم تا روحانی با رأی بالاتر پیروز انتخابات شود/دوری از افراط خط مشی هاشمی بزرگ بود

ایلنا نوشت: قائم مقام حزب اعتماد ملی تاکید کرد: برای دوره ریاست جمهوری آینده معتقد هستیم که باید همه تلاش کنیم تا آقای روحانی با رأی بالاتر این سمت و مسئولیت را برعهده گیرد و شعارهایی که آغاز کرده به اتمام برساند.

رسول منتجب‌نیا در نشست خبری که امروز صبح برگزار شد با اشاره به رحلت آیت‌الله هاشمی گفت: در سراسر کشور یک حادثه بسیار ناگوار به وجود آمده است و آن ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که ضایعه و خسارت بزرگ و جبران‌ناپذیری است.

بخش هایی از اظهارات منتجب نیا را در این نشست خبری در زیر می خوانید:

*چه بخواهیم و چه نخواهیم آیت‌الله هاشمی وجود تاثیرگذاری در نهضت جمهوری اسلامی و نهادینه کردن امور مربوط به نظام را شاهد بودیم و همچنین مهم‌تر از همه آرامش و اعتدالی که در جامعه برقرار بود ایشان نقش بسیار موثری در این زمینه ایفا کردند.

*در غیاب آیت‌الله هاشمی کسی نیست که جایگزین این نقش‌آفرین بزرگ باشد، باید همه تلاش کنیم این خط مشی‌ای که آقای هاشمی برای انقلاب ارائه کرد، باقی بماند.

*اعتدال و دوری از افراط و لاابالی‌گری خط مشی هاشمی بزرگ بود و باید این مسیر باقی بماند و همه دست به دست هم دهیم تا اعتدال در کشور حاکم شود لذا افراطی‌گری برای جامعه مضر است و باید اعتدال‌ تقویت شود.

*برای دوره ریاست جمهوری آینده معتقد هستیم که باید همه تلاش کنیم تا آقای روحانی با رأی بالاتر این سمت و مسئولیت را بر عهده گیرد و شعارهایی که آغاز کرده به اتمام برساند.  

*اگر حمایتی از دولت آقای روحانی داریم به این معنی نیست که این دولت مطلق است اما با توجه به شرایط کشور و شخصیت‌هایی که در معرض انتخابات ۹۲ و ۹۴ بودند این گزینه را روحانی دانسته و می‌دانیم.

*طرفداران و منتقدان دولت باید با سعه صدر نسبت به انتقادها توجه داشته و بپذیرند و اصلاح کنند و همچنین تا میان دولت هم نباید دست از نقادی بردارند تا دولت آینده جامع‌تر باشد و از نظر گزینش اعضا و هم در سیاست‌ها به سمت کمال پیش رود و درصدد تخریب برنیاییم و به دنبال تکمیل موارد باشیم.

  * حزب اعتماد ملی هم که امیتازات منحصر به فردی دارد و نقش موثری در کنار شخصیت‌ها و احزاب با انسجام کامل در انتخابات ۹۶ ایفا می‌کند و این راه ادامه دارد.  

29219

 

کد N1609210

وبگردی