آفتاب

ارتقاء امنیت با اشراف کامل اطلاعاتی بر مرزهای غربی کشور

ارتقاء امنیت با اشراف کامل اطلاعاتی بر مرزهای غربی کشور

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات و تعامل مطلوب میان نیروهای مسلح ازجمله مرزبانی، ارتش و سپاه پاسداران، گفت: امنیت با اشراف کامل اطلاعاتی بر مرزهای غربی کشورحاکم است.

به گزارش خبرگزاری مهر  سردار قاسم رضایی در حاشیه برگزاری اختتامیه چهارمین دوره آموزشی سربازان مقاطع لیسانس وفوق لیسانس مرکز آموزش شهید رجایی کرمانشاه به بازدید از مرزهای استان و نیز مرز مشترک با عراق اشاره کرد و اظهارداشت: خوشبختانه اقدامات و تعامل خوبی در سطح نیرو های مسلح از جمله مرزبانی، ارتش و سپاه پاسداران برای برقراری امنیت در این منطقه بوجود آمده است.

وی به تجارب و تعامل ارزشمند بین نیرو های امنیتی، انتظامی و نظامی و نیز هماهنگی و همدلی میان آنها اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه در بخشی از خاک عراق، نیرو های تروریستی وجود دارد اما در مناطق مرزی مشترک به واسطه اشراف کامل اطلاعاتی و امنیتی هیچ مشکلی نیست و دغدغه ای درامنیت مرزهای غرب کشور و این منطقه نداریم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به تعاملات با مرزبانان کشورهای همسایه، افزود:خوشبختانه همکاری و تعامل دوسویه با مرزبانی عراق، موجب شده، ما رصد خوبی در مرزهای مشترک داشته باشیم و تبادل اطلاعات در حفظ و مراقبت از مرزها به خوبی انجام می شود.

سردار رضایی به ارتباط دو سویه و مطلوب با مرزبانان افغانستان اشاره و تصریح کرد: با توجه به عدم مسئولیت پذیری پاکستان در مرزهای مشترک خود، بایستی یک حرکت جدی در سطح دیبلماسی در برخود با این موضوع بوجود آید.

وی خاطرنشان کرد: امسال در سال اقتصاد مقاومتی، مرزبانی با جدیت و تلاش مضاعف جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برنامه های مقابله با قاچاق کالا در دستور قرار داد که الحمدلله توفبقات خوبی را بدست آوردیم و حتی در بعضی از کشفیات کالا آمار چند برابری داشتیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به مشکلات وچگونه اجرا شدن قوانین جاری دربرخورد با کالای قاچاق، خواهان تعامل و همکاری تمامی ارگانهای دخیل در اقتصاد کشور شد.

کد N1609119

وبگردی