آفتاب

باید تلاش کنیم تا روحانی با رأی بالاتر پیروز انتخابات شود

باید تلاش کنیم تا روحانی با رأی بالاتر پیروز انتخابات شود

قائم مقام حزب اعتماد ملی تاکید کرد: برای دوره ریاست جمهوری آینده معتقد هستیم که باید همه تلاش کنیم تا آقای روحانی با رأی بالاتر این سمت و مسئولیت را برعهده گیرد و شعارهایی که آغاز کرده به اتمام برساند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب‌نیا در نشست خبری که امروز صبح برگزار شد با اشاره به رحلت آیت‌الله هاشمی گفت: در سراسر کشور یک حادثه بسیار ناگوار به وجود آمده است و آن ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که ضایعه و خسارت بزرگ و جبران‌ناپذیری است.

باید خط مشی آیت‌الله هاشمی باقی بماند

او ادامه داد: چه بخواهیم و چه نخواهیم آیت‌الله هاشمی وجود تاثیرگذاری در نهضت جمهوری اسلامی و نهادینه کردن امور مربوط به نظام را شاهد بودیم و همچنین مهم‌تر از همه آرامش و اعتدالی که در جامعه برقرار بود ایشان نقش بسیار موثری در این زمینه ایفا کردند. 

قائم مقام حزب اعتماد ملی  ضمن تاکید بر اینکه در غیاب آیت‌الله هاشمی کسی نیست که جایگزین این نفش‌آفریین بزرگ باشد، اظهار داشت: باید همه تلاش کنیم این خط مشی‌ای که آقای هاشمی برای انقلاب ارائه کرد، باقی بماند.

باید اعتدال‌ تقویت شود 

منتجب‌نیا با تاکید بر اعتدال و دوری از افراط‌گری تصریح کرد: اعتدال و دوری از افراط و لاابالی‌گری خط مشی هاشمی بزرگ بود و باید این مسیر باقی بماند و همه دست به دست هم دهیم تا اعتدال در کشور حاکم شود لذا افراطی‌گری برای جامعه مضر است و باید اعتدال‌ تقویت شود و امیدواریم بتوانیم انقلاب را به اهداف بلندتر آن برسانیم. 

ان‌شاالله انتخابات مردمی برگزار شود

او با اشاره به انتخابات سال ۹۶ خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات بسیار حساس و سرنوشت‌ساز سال ۹۶ قرار داریم که ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا مهم و تعیین‌کننده هستند و باید ملت، خواص و رسانه‌ها خود را آماده کنند تا نقش‌آفرینی در این صحنه داشته باشند و ان‌شاالله انتخابات مردمی برگزار شود. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه دولت روحانی توانسته گام‌های بلندی را بردارد، ابراز داشت: برای دوره ریاست جمهوری آینده معتقد هستیم که باید همه تلاش کنیم تا آقای روحانی با رأی بالاتر این سمت و مسئولیت را بر عهده گیرد و شعارهایی که آغاز کرده به اتمام برساند.  

از روحانی حمایت می‌کنیم

منتجب‌نیا با بیان اینکه همه دولت‌ها ضعف‌ها و نقص‌هایی دارند و هیچ دولتی مطلق نیست، گفت: اگر حمایتی از دولت آقای روحانی داریم به این معنی نیست که این دولت مطلق است اما با توجه به شرایط کشور و شخصیت‌هایی که در معرض انتخابات ۹۲ و ۹۴ بودند این گزینه را روحانی دانسته و می‌دانیم.

او تاکید کرد: طرفداران و منتقدان دولت باید با سعه صدر نسبت به انتقادها توجه داشته و بپذیرند و اصلاح کنند و همچنین تا میان دولت هم نباید دست از نقادی بردارند تا دولت آینده جامع‌تر باشد و از نظر گزینش اعضا و هم در سیاست‌ها به سمت کمال پیش رود و درصدد تخریب برنیاییم و به دنبال تکمیل موارد باشیم.

 اصلاح‌طلبان با انسجام کامل برنامه‌ریزی‌های خود را انجام می‌دهند

قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با انسجام کامل مانند انتخابات ۹۲ و ۹۴ برنامه‌ریزی‌های خود را انجام می‌دهند تا نقش تاریخی خود را ایفا کنند، گفت: حزب اعتماد ملی هم که امیتازات منحصر به فردی دارد و نقش موثری در کنار شخصیت‌ها و احزاب با انسجام کامل در انتخابات ۹۶ ایفا می‌کند و این راه ادامه دارد.  

کد N1609089

وبگردی