آفتاب
خبر

افزایش81 درصدی فروش محصولات خوشه‌های صنعتی

افزایش81 درصدی فروش محصولات خوشه‌های صنعتی

علی یزدانی در نشست مجمع عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ضمن بررسی وضعیت 9طرح ملی سازمان در حوزه تملک دارایی سرمایه‌ای از ...

دنیای اقتصاد:علی یزدانی در نشست مجمع عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ضمن بررسی وضعیت 9طرح ملی سازمان در حوزه تملک دارایی سرمایه‌ای از افزایش 81 درصدی فروش محصولات و رشد 72 درصدی صادرات خوشه‌های صنعتی خبر داد.

یزدانی، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این نشست که با حضور معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و نمایندگانی از وزارت اقتصاد، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، وزارت جهادکشاورزی و حسابرسان برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سازمان گفت: این مجموعه 9 طرح ملی تملک دارایی و سرمایه‌ای دارد که از این تعداد 7 طرح توسط سازمان درحال اجرا و بهره‌برداری است. در این نشست فرشاد مقیمی، معاون برنامه‌ریزی سازمان نیز ضمن تشریح عملکرد سازمان با بیان اینکه 37 درصد اعتبارات مصوب درخصوص طرح‌های ملی به این مجموعه اختصاص یافته است، افزود: سهم صنعت از کل اعتبارات کشور حدود 50 درصد است که از این میزان سهم سازمان‌های تابعه در جهت توسعه صنعت و ایجاد اشتغال خیلی زیاد نیست.

کد N1608680

وبگردی