آفتاب
رئیس پلیس فرودگاه های کشور:

هیچگونه رخداد امنیتی در فرودگاه های کشور وجود ندارد

هیچگونه رخداد امنیتی در فرودگاه های کشور وجود ندارد

رئیس پلیس فرودگاه های کشور گفت: پلیس با امکانات و نیروی انسانی موجود، امنیت فرودگاه های کشور را با همکاری سایر دستگاه های مربوطه به خوبی برقرار کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مهری در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس فرودگاه های استان فارس، افزود: امنیت زیر بنای توسعه در هر کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: اکثر کشورهای دنیا به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات کنترلی در فرودگاه ها مجهز هستند و در این کشورها حضور فیزیکی پلیس چندان محسوس نیست اما در کشور ما بدون وجود تجهیزات لازم، امنیت مطلوب در فرودگاه ها برقرار می شود، گفت: باید روز به روز فرودگاه های کشور به امکانات و تجهیزات کنترلی مجهز شوند.

سردار مهری افزایش پروازها و گرایش مردم به صنعت حمل و نقل هوایی را باعث گستردگی کار برای مأموران نیروی انتظامی دانست و افزود: خوشبختانه در حال حاضر رفتار پلیس با مسافران در فرودگاه ها با احترام، مهربانانه و توام با رأفت است.

رئیس پلیس فرودگاه های کشور وضعیت امنیت در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پلیس فرودگاه شیراز توانسته است با تعامل و همگرایی با سایر دستگاه های حاضر در این مرکز، ضریب امنیتی را افزایش و رضایت مردم را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه فرودگاه شیراز در موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بین سه فرودگاه برتر کشور قرار دارد، تصریح کرد: در همه فرودگاه های کشور پلیس به صورت مقتدرانه حضور دارد و هیچگونه رخداد امنیتی وجود ندارد.

در ادامه این مراسم، سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: باوجود  توطئه های دشمنان ایران اسلامی، خوشبختانه وضعیت امنیت در فرودگاه های کشور به ویژه فرودگاه شیراز مشهود است و این موضوع نقطه اوج اقتدار و عزت ایران اسلامی را نشان می دهد.

وی افزود: با تعامل بسیار خوب و مناسب بین پلیس فرودگاه، کارکنان سپاه پاسداران و سایر نهادهای مربوطه، تا کنون هیچگونه حادثه و مسائل امنیتی در فرودگاه شیراز رخ نداده است.

سردار گودرزی ساختمان جدید پلیس فرودگاه را باعث افتخار و در شأن مأموران نیروی انتظامی دانست و از زحمات و تلاش های سرهنگ شعبانی رئیس پلیس فرودگاه های استان فارس در این راستا تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم، طی حکمی سرهنگ اکبر خسروی به عنوان رئیس پلیس فرودگاه های استان فارس منصوب و از تلاش های جهادی سرهنگ داوود شعبانی در زمان تصدی این عنوان تقدیر و تشکر شد.

کد N1608223

وبگردی