آفتاب

قیمت و زمان رونمایی از گلکسی اس 8

قیمت و زمان رونمایی از گلکسی اس 8

بر اساس شایعات، گلکسی اس 8 سامسونگ در جریان کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا به نمایش درخواهد آمد. اما این نمایش عمومی نخواهد بود و عده محدودی شانس رویت این پرچمدار را در ماه آینده خواهند داشت.

آخرین شایعه در خصوص پرچمدار جدید سامسونگ، توسط حساب کاربری Ricciolo1@ منتشر شده، منبعی که تا کنون اخبار قابل توجهی را از آن شنیده ایم. بر اساس این شایعات، گلکسی اس 8 سامسونگ در جریان کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا به نمایش درخواهد آمد. اما این نمایش عمومی نخواهد بود و عده محدودی شانس رویت این پرچمدار را در ماه آینده خواهند داشت. پبشتر بلک بری هم در جریان نمایشگاه CES روندی مشابه را با بلک بری مرکوری پیش گرفت و فقط نمونه اولیه این گوشی را در معرض دید تعداد معدودی از رسانه ها قرار داد.



به گفته Ricciolo1@، گلکسی اس 8 رسماً روز 29 مارس، 9 فروردین 96، رونمایی خواهد شد و در هفدهمین هفته سال جاری میلادی، مقارن با هفته ی 24 تا 30 آوریل، راهی بازار می شود. این تاریخ با آنچه در شایعات قبلی شنیده بودیم و به 17 آوریل اشاره کرده بود همخوانی دارد. Ricciolo1@ همچنین ادعا کرده که پرچمدار جدید سامسونگ با قیمت پایه 849 دلار به فروش خواهد رسید.

گفته می شود گلکسی اس 8 سامسونگ با نمایشگر سوپرامولد 5.7 اینچی با رزولوشن 1440x2560 و برخوردار از پوشش گوریلاگلس 5 معرفی می شود. این اسمارت فون از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 835 که با کارت گرافیکی آدرنو 540 همراهی می شود برخوردار است. دوربین پشتی 12 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهند بود. مدل دیگری که گلکسی اس 8 پلاس نامیده شده و نمایشگری 6.2 اینچی دارد نیز مورد انتظار می باشد.

حتی اگر معرفی گلکسی اس 8 در MWC2017 به صورت محدود صورت گیرد، امیدواریم که بتوانیم در آن زمان به تصاویری از این گوشی که بر اساس شایعات از نمایشگری با دو لبه خمیده و کناره های نازک برخوردار است و دکمه هوم در آن حذف شده است دست یابیم.



وب سایت تک شات
کد N1608104

وبگردی