آفتاب
رئیس دانشگاه پیام نور کشور در شیراز:

انجمن خیرین دانشگاه پیام نور با عنوان «دانشگاه یار» تاسیس می شود

انجمن خیرین دانشگاه پیام نور با عنوان «دانشگاه یار» تاسیس می شود

شیراز- رئیس دانشگاه پیام نور کشور از تاسیس انجمن خیرین در این دانشگاه با عنوان «دانشگاه یار» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر رستمی ابوسعیدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حیات دانشگاه پیام نور وابسته به عمل نیکوی خیران سراسر کشور است، گفت: با توجه به اهمیت دانشگاه پیام نور به عنوان مرکز علم آموزی مردمی دارای جایگاه برتر در کشور است اولین نشست خیرین در استان فارس برگزار شد که در آن از ۶۰ نیکوکار تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه خیرین ۶۶ هزار مترمربع برای فضای دانشگاه ساخت و ساز داشته اند، افزود: بیش از ۶۰ هکتار زمین از سوی این نیکوکاران به این دانشگاه اهدا شده است.

وی از اهدا ۵۰ خودرو به دانشگاه پیام نور استان فارس توسط نیکوکاران خبر داد و گفت: طبیعی است که دانشگاه پیام نور به خاطر مردمی بودن که در اقصی نقاط کشور مرکز و واحد دارد می تواند از سوی نیکوکاران در گسترش و پیشبرد اهداف این دانشگاه کمک رسان باشند.

رستمی ابوسعیدی نقش خیرین را در استان های هرمزگان، کرمان و یزد را در شمار استان فارس از بابت کمک های مردمی مهم ارزیابی کرد و افزود: از آنجا که عمده دانشجویان دانشگاه های پیام نور از اقشار مستضعف هستند این کمک ها در محرومیت زدایی زبانزد است.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به اینکه در استان سیستان و بلوچستان یک چهارم دانشجویان پیام نور این منطقه از مددجویان کمیته امداد به شمار می روند، تاکید کرد: ایجاب می کند نیکوکاران در این کار خیرخواهانه مشارکت جویند زیرا این معامله با خداست و این سود با منفعت مادی قابل مقایسه نیست.

رستمی ابوسعیدی استان فارس را از نظر کمک های مردمی و مساعدت های نیک اندیشان در مقام نخست کشور عنوان کرد و افزود: به زودی شعبه انجمن خیرین دانشگاه پیام نور در استان فارس تاسیس می شود.

وی در ادامه گفت: برگزاری آیین تجلیل از خیرین و نیکوکاران دانشگاه پیام نور انگیزه خدمت را افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، ۲۵ درصد ساختمان های کنونی دانشگاه پیام نور در استان فارس توسط خیرین ساخته شده است.

کد N1607972

وبگردی